You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 還可以追回奶量嗎?

免費索取 育嬰手冊

還可以追回奶量嗎?


Gladys mama
Gladys mama 的照片
Member: 4949
Joined: 2014-04-06
列印版本列印版本

囝囝踏入第八週,第六週開始知道係猛長期,已經比佢密密食,一直去到7週時,發覺好似追唔到奶量,因為囝囝成日口郁郁,瞓唔到,家人又開左奶粉比佢,(5-6安奶,每次都食晒,每日有2-3次)其實我真係唔想比,但係無奈地我好似真係唔夠奶,加上我又唔夠瞓(囝囝每晚都唔瞓,日頭又唔瞓),我已經好唔開心,好攰,又喊過好多次,又要儲奶庫(5月中返工),又儲唔得多,每次泵都係得2-3安。有排都唔夠。呢幾日可能啜少左,發覺奶量又跌左,仲少左奶,變左囝囝食唔夠又要補奶奶,我又更加唔開心,我知情緒差都會影響奶量,但我真係放鬆唔到,家人每次開奶粉,我既信心又跌低一格,我真係唔知要點做? 我仲可以追回奶量嗎?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 睇得到你面對好大壓力,亦好努力去為BB追奶。 追奶

你好,
睇得到你面對好大壓力,亦好努力去為BB追奶。
追奶其實無論BB幾大都有得追,我地身體係按需要去做,其實媽媽都明白補奶粉係一個惡性循環(補左奶粉佢埋身時間少左、影嚮埋下一餐食奶...)只要你對自己有信心就一定有辦法。

襯而家BB仲肯埋身你盡量埋身,左右輪流,唔夠就轉邊,唔夠又再轉。盡量躺餵爭取時間休息,佢唔訓你放佢起床他自己玩。如果你返工泵到奶,儲奶庫其實只係後備,有幾餐就夠。而且埋身再另外泵出黎奶量唔多係正常架!

其實BB"咀郁郁"都未必係肚餓,其中一個原因係有D埋開身嘅BB,因為埋身食30-45分鐘,但奶樽流量快佢15分鐘就食哂,佢仲想啜其實唔係唔飽。

情緒同壓力絕對會影嚮奶量,同屋企人好好溝通,令佢地明白你唔想補奶粉,佢地都係唔了解咁補奶粉會愈補多,更唔知咁做原來你會唔開心,佢其實都係驚你辛苦、驚BB唔飽。

有時間可以帶埋媽媽黎我地分享小組等佢了解多D,或者部份健康院都有母乳小組架!

你要加油呀!!

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?