You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 準備上班

免費索取 育嬰手冊

準備上班


carrieau129
carrieau129 的照片
Member: 3573
Joined: 2012-09-09
列印版本列印版本

你好,
我囡囡剛滿2個月,全埋身人奶餵哺。已介了夜奶。因為再過2星期便開始上班,所以現在要準備泵奶時間表,想請教一下以下的編排是否合適。因工作壓力偏大所以擔心奶量不足夠。
Bb現在大約3.5-4小時食奶,夜晚最後一餐在11:00,佢就會6:00多起身。一日食6餐。早幾日試過用樽餵,但佢一時會食3安,有時會食到4.5安。我朝早邊餵邊泵會有2.5-3安,夜晚1-2點會起身再泵,泵2邊最多也只可以泵到4-5安
上班泵奶餵奶時間表如下 (3.5小時一餐)
5:30 第一餐。叫醒佢邊餵邊泵 (泵出來下餐食)
9:00 第二餐
12:30 第三餐 +泵奶
16:00 第四餐
19:30 第五餐, 邊餵邊泵
23:00 第六餐, 邊餵邊泵
1:00 泵奶

想闆一下
1)如何定佢一餐食幾多安,要規定還是見佢唔夠食再補俾佢?
2)聽說bb越大可以訓越耐,那我應定佢第一餐的時間叫醒佢食定等佢自然醒,定提前最後一餐的時間?
3)第一次同第二次泵奶會相隔7小時,會否影響奶量,但工作不可離開太久,若在10點左右用手擠5分鐘有幫助嗎,同樣5:30放工,我應該放工後擠奶5分鐘再趕回家餵第五餐,這樣是否合適?
4)這樣可防止奶量下降嗎?

多謝解答

Katie Yam
義工
Katie Yam 的照片
Member: 3367
Joined: 2012-07-16
1. 如果你奶量只係剛剛好, 每餐就唔好開咁多俾佢,

1. 如果你奶量只係剛剛好, 每餐就唔好開咁多俾佢, 怕浪費呀. 你可以開3.5安, 另外準備1安如果唔夠先補 (唔夠既意思係佢食完之後即刻喊, 點都安撫唔到...有時BB食完喊可能只係因為用奶樽未滿足到吸啜既慾望, 呢個情況之下俾D野佢玩分散注意之後就可以安撫到佢.)
2. O係第一餐同第五餐都要埋身餵既前提下, 盡量推遲第一餐既時間, 同埋提早第五餐既時間, 睇下可唔可以日頭只餵2餐樽, 咁樣你泵奶既壓力會細D
3. 所以我話你第一餐要盡量推遲到你出門口前餵, 咁可以唔駛隔咁耐. 相隔7小時太多, 如果可以, 你每隔3個鐘就去所擠5-10分鐘, 絕對有幫助. 放工後或者四點左右去擠5-10分鐘, 都係好既安排.
4. BB埋身少左, 奶量下降都不足為其, 所以週末要盡量多埋身. LUNCH泵奶時亦要泵清D, 用雙泵可以慳時間, 雙泵泵20-30分鐘, 無奶出都要空泵, 盡量刺激多D.

在職奶媽唔易做, 好欣賞你有咁既決心, 你要加油呀!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?