You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB超扭計係唔係食唔飽

免費索取 育嬰手冊

BB超扭計係唔係食唔飽


jovy
jovy 的照片
Member: 1496
Joined: 2010-10-05
列印版本列印版本

我bb差不多六個星期大啦,佢最近出現兩個令我好困難既問題。
1. 唔知係唔係開始食人奶開始得唔係幾好,所以佢食奶既時候,開始時佢會妹妹下,然後會好認真咁食一兩分鐘,跟住佢就妹妹下,我都唔知究竟佢有幾多奶係食左落肚,有時見佢咁妹,或者訓著左﹐想換邊俾佢啜,點知佢又咬住跟住又啜番幾下,唔俾佢啜一放落床佢又醒,跟住又扭計,攪到我唔知點算好,佢會唔會係因為食唔飽所以訓唔到呢?因為姑娘話食飽左應該可以訓一兩個鐘。點先可以改善佢既吸啜技巧呀,我怕再係咁我會堅持唔到落去呀。bb應該成日訓,佢咁樣唔訓,我怕會影響健康,有時真係諗不如飲奶粉算了。
2. 第二個問題係佢訓唔到,跟住勁扭,抱佢又訓一陣,一放落床佢又醒再扭過,唔抱佢任佢喊,佢又喊到聲都無都要喊,一喊喊唔停。屋企人話佢已竉壞左,如果係咁,咁點算好呢?我係唔係真係竉壞左佢呢?定係佢唔飽先會係咁呢?
請各位媽媽幫幫忙

Smallbear
Smallbear 的照片
Member: 1594
Joined: 2010-10-26
我都想知道咩事呀 我個b二個星期大都有咁的問題

我都想知道咩事呀
我個b二個星期大都有咁的問題

heiheimok
heiheimok 的照片
Member: 1102
Joined: 2010-05-12
我BB兩個星期大, 同你BB有一模一樣既情況....

我BB兩個星期大, 同你BB有一模一樣既情況.... 我都想知點解

jovy
jovy 的照片
Member: 1496
Joined: 2010-10-05
還有就係佢無試過奶頭自動離口咁係唔係即係食唔飽呢?

還有就係佢無試過奶頭自動離口咁係唔係即係食唔飽呢?

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?