You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 乳房大小不一

免費索取 育嬰手冊

乳房大小不一


Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
列印版本列印版本

唔知係咪有一邊胸之前塞塞哋影響咗, 而家左右胸大小不一, 著咗 bra 同面衫都睇得出大細邊, 尷尬 我諗 size 相差成個 cup! 有冇辦法解決呢? 定係要等到我唔餵人奶, 乳房變返懷孕前 size 嗰陣, 呢個差距先會減少呢?
除咗外觀問題, 兩邊胸嘅母乳流量亦都唔同. 細胸出奶比較慢, BB 唔係咁鍾意, 但好在都仲肯啜. 我自己感覺細胸嘅產量亦都較少, 所以而家每次都由細胸餵先, 等 BB 食完唔夠先再俾佢食埋大嗰邊胸. 咁樣餵法餵咗 5日左右, 基本上 BB 次次都唔夠食, 一定要食埋另一邊胸先會停. 懷疑 請問仲有冇咩方法可以令細胸的產乳量同流量增加呢?

Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
本來 BB 係食一邊就夠飽, 我會左右輪流,

本來 BB 係食一邊就夠飽, 我會左右輪流, 每次只餵一邊. 但因為之前其中一邊有啲硬塊, BB 啜亦好似啜唔到... BB 未夠飽但又啜到好攰咁, 所以我唯有餵埋另一邊, 餵完之後自己先再按摩同泵. 咁樣攪咗成個星期, 嗰啲硬塊先至推得散, 個胸叫做正常返. 但另外冇塞嗰邊唔知係咪餵得多, 所以而家比較多奶.
我睇完你嘅提議之後, 昨晚 BB 食飽後就嘗試泵奶. 結果泵清晒之後 2邊乳房就冇唔同 size 的問題了! 因為我每次都由少奶嗰邊餵先, BB 食完都冇乜剩, 泵出嚟都唔夠 1oz, 所以我一直都冇泵. 而家我諗都要跟你咁講, 餵完都再泵一泵, 希望可以追返另外嗰邊的奶量 (同埋 size 啦! 吐舌頭 )
Thanks~

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Kay

Kay Jeong您好!

BB之前是否只需食多奶的一邊就足夠?因為母乳製造的機制是按需要分泌,BB吸吮次數越多,母乳分泌就越多,所以,你現在的做法先餵少奶的一邊做得好好,不過要比多d 時間去令奶量平衡番。

除先餵少奶一邊之外,泵奶時少奶一邊亦不多泵數分鐘,有時餵完BB 之後,少奶的一邊也可泵一泵,額外刺激乳房。

希望幫到妳。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?