You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 人奶溝奶粉

免費索取 育嬰手冊

人奶溝奶粉


ecstatic
ecstatic 的照片
Member: 1266
Joined: 2010-07-12
列印版本列印版本

BB已經7個星期大,依家仲係半人奶,因為每次埋身餵完(10-20mins),佢都要食番4安奶粉,減唔到奶粉仲大食左(6餐x4安)。而且我依家奶量多左,佢唔係好慣流量咁快,好多時食一陣就喊,發脾氣唔肯啜,所以我試下轉用奶樽餵。因為每次我最多泵到4安,每日泵3-4次,所以仲要補奶粉。我就想日間全人奶(奶樽),如果泵完奶後都俾佢埋身啜下,夜晚就全奶粉。不過老公話既然人奶咁容易消化,不如兩溝(先開2安奶粉+2安人奶,溝落同一個樽一次過俾BB飲),等BB飽啲之餘,又可以提高奶粉的吸收。聽落又好似有啲道理,問過健康院啲姑娘都話分開同溝埋都冇分別。我地試左兩星期,發覺BB勁吸收,已經肥左接近3磅。一方面我開心BB可以咁長肉,但又担心佢會唔會太肥... 唉,真矛盾....

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
ecstatic您好! 一般來講,奶粉需要按照罐上的沖調指

ecstatic您好!

一般來講,奶粉需要按照罐上的沖調指示去開,切忌自行沖調,因為用水以外的液體沖會令奶粉添加物增加,長期會令BB 腎臟負荷過重。而用60 度熱水沖奶,是因為奶粉在罐內都會有細菌,故此要用熱水開奶,用溫度和時間殺死細菌。

餵母乳方面,BB 唔肯食離口時有無奶水流出?因流量快的特徵是BB一食到有奶,多數係好短時間之內,因吞唔切而發脾氣,如果係食食下奶,約莫五分鐘左右先唔肯食,多數是因為流量不及奶樽快。

如果你想減奶粉的話,需要有恆心和決心持續餵奶,每次堅持先親身餵奶,每次都餵兩邊乳房,甚至可以每邊反覆餵兩次,然後才補奶粉,份量每日減一安。

因為母乳易消化,BB會因此食得比以前密,這是正常反應,而頻繁餵哺亦是增奶量的良方之一,餵得密的話,就可以連泵奶的功夫都慳番,因為餵完奶要有充足休息才有助奶量增加。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?