You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 急!bb又唔肯埋身食奶!應否改全泵?

免費索取 育嬰手冊

急!bb又唔肯埋身食奶!應否改全泵?


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

Bb兩個幾月大,我仲有十幾日就要返工,本來呢幾日正努力緊儲冰奶,我每日半夜三四點哥餐比bb吮一邊之後,就連同另一未被吮過的乳房內的奶一齊泵曬出來做冰奶,勉強加埋都會有3~4oz,之後其他時間都冇再泵奶,因為怕影響bb食奶量,所以每日只係儲到一包4oz的冰奶,但呢兩日問題又出現,就係bb食奶好唔正經,開頭吮幾分鐘,之後就開始每吮三四啖就將頭仔向後仰,然後扯乳頭出來了,之後又吮番三四啖又扯出來,不停又出又入,結果好多風,而且好易逐親又會嘔奶,佢扯乳頭出來後,乳房會不停漏奶,一但逐親之後bb就大喊,好似怕會再逐親點都唔肯再埋乳房,我一打橫抱佢已經勁喊,再扶佢接近乳房時,佢會用盡力向後仰設法同我保持距離,表現好害怕同抗拒,我真係好傷心,唔知可以點做,又唔敢泵奶,bb食得又少,尿片濕片次數也少了,不過大便都有,我見佢又冇特別扭計要食奶,一樣成三四個鍾先食一餐,但每餐都要不停又拍又氹等佢想訓覺時先肯吮耐少少,但一唔小心逐親一咳一咳就會唔肯再吮,會唔會佢已經有陰影以後都唔肯埋身? 我好快要返工la,應該點做?改全泵?但又泵奶餵bb又要儲冰奶我怕好難有咁多奶!我唔想放棄ar......可否幫下我!thank you!

ChinChinMom
ChinChinMom 的照片
Member: 1244
Joined: 2010-07-02
你好! 我兩種方法都用過, 都可行,

你好! 我兩種方法都用過, 都可行, 不過個人覺得早一餐泵定放雪櫃下格好d, 因為BB有時吃奶不會太準時, 如果他一肚餓, 你可以即刻在雪櫃拿一支奶坐熱去餵, 餵完再自己泵, 心裏壓力好像沒那麼大, 所以你可以兩種方法都試, 看看哪個適合你; 不過有可能你一路餵, 奶便自然滴出來, 但我覺得並不太嚴重. 我不是護士, 只是一個媽媽, 已經用這方法餵了3個月, 專業人仕請指教. 微笑

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
有時媽媽噴奶反應太強,令BB食唔切逐親,特別是我見你提及B

有時媽媽噴奶反應太強,令BB食唔切逐親,特別是我見你提及BB 一離口就不停漏奶,這是常見噴奶反應太強的現象。

除了半夜泵奶之外,可以安排在早上睡醒才泵嗎?由於半夜荷爾蒙分涉旺盛,若半夜乳汁被排清,會令乳汁產量過盛。

你可以餵之前用手擠走少少前奶,這可以減少乳頭和乳暈部位脹奶以及減慢奶的流量,方便BB吸吮,但擠前奶的動作不宜使用超過數天,因為「擠前奶」對乳房來說也屬於額外刺激;這樣做不但不能解決問題,反而會令問題變得更嚴重。

如果有食上奶食品或湯水,暫時要停止一下。

滿月後已不用濕片來看BB有沒有食飽奶,因滿月後的次數會不及初生的多,主要看個月增重紀錄。所以暫時食得少都唔需要擔心。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
多謝您ge意見,咁如果佢真係唔肯吮,要泵出來餵,應該點泵法

多謝您ge意見,咁如果佢真係唔肯吮,要泵出來餵,應該點泵法?是否等到差不多夠鐘食奶前半個鐘就泵晒兩邊乳房ge奶出來,不用座熱直接餵?定係提早一餐泵定放雪櫃下格好d呢?

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
如果寶寶因為之前逐親,現在好似怕左吃奶,有時候真的會有這情

如果寶寶因為之前逐親,現在好似怕左吃奶,有時候真的會有這情況。重點是慢慢tum翻寶寶吃奶,如果暫時不吮,可以揼住先。
有一些方法是媽媽們常用的,是多多親膚接觸,可以除左衫,然後抱抱,又可以媽媽仰臥,寶寶放在心口休息,只要加强安撫,多些skin-to-skin,成日抱住,很多bb都會肯再開口吃。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?