You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 奶量急跌!點算!好驚!

免費索取 育嬰手冊

奶量急跌!點算!好驚!


Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
列印版本列印版本

BB (9日大),一直兩個鐘叫醒佢食奶,當時奶量好多,但前日同BB去檢查,醫生話BB增磅唔理想,叫我夜晚比奶粉,日頭全人奶,等得可以多D休息,同埋佢話因我已上奶,所以可以2.5 - 3小時先叫BB食一次。可能因為兩日間突然餵少左,琴日下晝突然發覺奶量少左好多,平時谷得好辛苦,成日漏奶,但琴日冇谷冇漏,BB訓覺既時間亦短左。

我琴晚半夜餵奶粉外,泵清乳房,希望有SIGNAL比佢可以繼續造奶,兩邊加埋都得3安!

今朝餵BB,但餵左兩次佢都唔飽,根本訓唔到,所以我補左1安奶粉比佢,食左佢就即刻可以訓!

請問:
1. 補奶粉應該補幾多先唔會應該BB食人奶既意欲 (佢夜晚食2安,我今日補只係補1安)?
2. 我既奶量急跌,但如我keep住繼續日間餵佢食、夜間泵,可唔可以再上番奶,好似之前咁多奶架?

好驚呀!我好想繼續可以餵人奶呀! 我不要!!!

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Wong Jessie wrote: 之前我係奶粉 +

[quote=Wong Jessie]
之前我係奶粉 + 人奶,琴日全日都可以全人奶 (希望之後都keep到啦),我而家係泵出黎餵佢,奶量都已經有增,呢幾日由每日5xx ml到琴日7xx ml。希望我可以做到一個全人奶媽媽啦! :wink:[/quote]

雖然將奶泵出係有助清楚看到BB 食得多少奶量.但係亦都可能只泵奶的關係而產生其他問題,如BB有乳頭混淆,泵奶的排清效果較差,造奶刺激較少....所以要留意.如果BB仍然肯埋身食的話,還是多讓BB 埋身食啊!

Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
Dear Candy and

Dear Candy and Heidi,

多謝你地既回應呀!前幾日再帶BB返去檢查,我都有問醫生,佢話主要係BB當時既calories唔夠,所以佢食得唔好、訓得唔好、餓又唔想食咁。我估係我之前湊佢既方法出現左問題。

之前我每兩個鐘叫醒佢 (想幫我上奶之餘,又怕佢掛住訓唔會食),佢唔喊都照叫,但佢每次都發晒脾氣,食一陣就訓或者發脾氣。

後來我隔耐d先叫佢 (3-4hr),或者忍心等佢喊先食,發覺佢每次都食到3-4oz (呢幾日基本上每餐都係4oz),每日6-7餐,但佢呢個星期既體重增長理想 (一星期重左0.4kg),所以我估之前係我唔清楚佢pattern,攪到佢又眼訓又冇精神食。

之前我係奶粉 + 人奶,琴日全日都可以全人奶 (希望之後都keep到啦),我而家係泵出黎餵佢,奶量都已經有增,呢幾日由每日5xx ml到琴日7xx ml。希望我可以做到一個全人奶媽媽啦! 眨眼

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
雖然我唔清楚點解醫生話你BB手腳凍就認為係血糖低,我BB出

雖然我唔清楚點解醫生話你BB手腳凍就認為係血糖低,我BB出世時因為血糖低而要補奶粉,當時姑娘用杯餵佢的,1日要吉3次手/腳,驗到低先補奶粉,到第2日出院既時候,我問姑娘返到屋企駛唔駛幫BB驗血糖,姑娘話唔駛,因為如果血糖低BB係唔會出院住,所以我覺得你應該問清楚醫生好啲!

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Wong

Wong Jessie,

妳好!足月及健康的初生bb是不會有低血糖症的,再者,如果一些本身有毛病的bb,患有低血糖症的話,也要以驗血來看其血糖水平來判斷,沒有理由以手腳冰冷來作判斷,妳說對不對!

bb吃了奶粉看來易睡了,多是因為奶粉難消化,為免消耗能量所以要睡。初生寶寶一個多小時吃奶十分正常,如多吃了奶粉而睡多了,相反會吃得更少母乳,加上bb吃飽了奶粉又吃少了母乳,母乳量自然因為需求下降而減少,結果形成惡性循環,愈來愈少奶。

niktac說得很好,bb大約二個星期回復出生的體重。現在如果bb比收水後最輕的體重有適量增加,平均每天有20-24克增重(或每星期140-170克)便是正常。

還有,bb吃奶很長時間後還不睡也是正常,因為不一定吃完便睡。我看妳所形容的,妳真的已經做得很好!

是否要再補奶粉,相信要衡量其風險。除了會影响奶量外,還會增加其他健康上的風險,包括過敏問題。

有沒有考慮轉另一個醫生拿個second opinion?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
原來如此。我明白你既擔心奶量,又擔心BB

原來如此。我明白你既擔心奶量,又擔心BB 健康,不過,暫時聽你說,BB 體重除了增重慢了一點,其他方面都無問題呀。 心

比較母乳和奶粉的熱量,母乳熱量較奶粉高,而且亦較易吸收和消化。

你之前每兩小時餵一次奶做得好好呀,keep 住咁就ok 的了,要留意的是BB 食奶姿勢正唔正確,如果BB 個嘴仔張得唔夠大,沒有含實乳暈,BB 只當乳頭係珍寶珠咁吮,是會食唔到奶的。所以我會建議你帶BB 返健康院,比姑娘睇下BB 食奶食得好唔好。

除此之外,可留意BB 有沒有換到五至六條夠濕的尿片和大小便次數。

以前沒有奶粉的年代,人都是食母乳長大的,所以,唔使擔心。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
仲想補充少少呀! 醫生話BB手仔腳仔凍,係因為佢唔夠血糖,

仲想補充少少呀!
醫生話BB手仔腳仔凍,係因為佢唔夠血糖,唔夠卡路理,所以先會咁,所以先叫我補夜晚!

所以我又唔敢唔聽,都唔知點!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
就有無谷到漏奶而定斷自己奶量有幾多,係唔客觀且只會打擊自己

就有無谷到漏奶而定斷自己奶量有幾多,係唔客觀且只會打擊自己信心。研究發現,世界上只有少於2% 的婦女因腦下垂體分泌有問題令母乳分泌未能滿足BB 需要。所以說,幾乎大部份的婦女都會有奶比自己的BB 食。

BB 體重方面,健康足月出生的BB,收水後,於第十日至兩星期追回出生體重就OK 的了,通常是兩星期都沒有增重才會檢查餵母乳方面是否出問題。

食一邊正經的有15-25 分鐘,都ok 呀。留意有無足夠的濕片就得了。

研究發現,中度營養不良的媽媽,奶水的營養也足夠BB 的需要,由此可見,除非是嚴重營養不良,母乳質量才或會有問題。休息不足只會影響奶量,不影響質量的。

梅菜可以食,有些食物暫時要忌一忌,詳細的請看:餵母乳要否戒口及有何種食物會增加或減少奶量?

加油呀! 眨眼

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
Wong

Wong Jessie,

夜晚唔好餵奶粉呀,我果時都係夜晚餵奶1餐奶粉,雖然BB真係可以瞓天光,但佢成個月都無增磅,後來健康院姑娘教我餵夜奶,如果真係要補奶粉都等日頭先補,同埋唔好一次補咁多,於是我連夜晚果餐奶粉都戒埋,開始時真係好辛苦架,差唔多1個鐘就要食一次,但慢慢會有改善,而且餵夜奶真係上奶上得好啲,所以我日頭都唔需要補奶粉,而BB都有增磅喇,唔好懷疑自己既奶質數唔好,因為無嘢係好得過媽咪既奶,努力喇,好快就可以追番奶量架喇!

Wong Jessie
Wong Jessie 的照片
Member: 1056
Joined: 2010-04-24
醫生話BB出生一星期後應該可以追番出世時既體重

醫生話BB出生一星期後應該可以追番出世時既體重 (因出院時收左水),但因為我一星期帶BB返去時佢仲未追得番,但我話我已經上左奶,所以醫生估計可能我唔夠休息,就算夠奶,但質數唔夠好,所以BB增磅唔理想!

之前上晒奶時,BB食一邊都已經夠飽,埋身就大約30-45分鐘,真係啜既就大約15-25分鐘不等!

但照你咁講,即係就算我而家奶量突然跌左,但只要我繼續努力,都可以去番之前多奶既情況?

另外,請問食梅菜會唔會少奶架?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Wong

Wong Jessie您好!

你位醫生對餵母乳的認識好似同我所知的有出入咁嘅!?

首先,你唔使驚,BB 只得9 日大,你還有大把時間餵奶,記住母乳是按BB 需要分泌,BB 需求越大,媽媽配合BB 餵奶,身體就自然會分泌母乳滿足BB 需要。有時未必一定要谷到漏奶才算多奶,而且你能谷到漏,証明你有好多奶,不需要擔心了。 心

媽媽好多奶,但BB 增磅不理想,原因是甚麼呢?BB 出世時幾重?現在幾重?健康足月出生的BB,每月有0.5kg 的增重,就代表BB 有食到足夠的奶。

如果增重不想理的話,那就要看BB 食奶姿勢是否正確,留意以下要點:

嬰兒的嘴巴張得很大及上下唇均向後翻
含著整個或大部份的乳暈
舌頭應在乳頭及乳暈下面

如果你唔清楚,建議你預約屋企附近的健康院,健康院的母乳輔導服務幾好的,姑娘會好樂意教你BB 正確的食奶姿勢。此外,現時BB 食一邊還是兩邊?有些時候,媽媽奶水太多,會令BB 食了太多前奶導致增重不想理,餵奶時讓BB 食一邊食到自動離口,然後才比另一邊BB 食。

晚上不要餵奶粉給BB,你咁多奶,直接餵比BB 食吧,有BB 幫你食清d 奶,你就不用又餵奶粉又要泵奶咁多功夫了。

BB 食完奶唔瞓覺,因為BB 仲細,唔識得自己瞓,要大人抱下、搖下、拍下pat pat 咁tum 佢睡覺的,BB 剛來到陌生的世界,他們還需要大人的安全感。

如果你決定只餵母乳不補奶粉,可以觀察BB 每日換了幾多條夠濕的尿片,或大小便次數來知道BB 有沒有食飽,詳情請看:如何知道嬰兒是否吃飽?

希望幫到妳! 心

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?