You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 係咪真係密密餵就得?

免費索取 育嬰手冊

係咪真係密密餵就得?


Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
列印版本列印版本

我bb剛滿月,一直埋身餵+補1~2餐奶粉,我想餵全人奶,但有以下問題請教:

1.bb食奶好頻密,係咪真係堅持一喊就比bb啜就得?

2.但我發現除了早上第一餐,bb食完可以瞓1~2h外,之後每次埋身餵後bb都瞓唔著,唔夠10min就喊,好似食唔飽咁,有時更完全不能放下他,一離開乳房就喊,咁ge情況係咪代表乳房被不停吸吮後入面已經冇咩奶?

3.總之我感覺到乳房根本refill唔切,如果bb已吮了大半個鐘,放低後10min又喊,又食手,咁你地會點做?繼續又比bb吮嗎?但一側乳房被吸啜了大半個鍾,10min又再吮會仲有奶嗎?而且我感到就算堅持比bb啜,但已經冇明顯噴乳反射了,一直糾纏下去,大家都冇得休息,我好似夾硬用乳房安撫bb但冇奶餵他一樣,其實係咪遇到咁ge情況就要補奶粉?

4.bb吮了一邊乳房成半個鍾,之後仲要立即泵奶嗎?咁係咪即刻在同一側(即BB剛吮完的一側)泵奶泵到冇奶出來後再泵多5~10MIN?但好多時BB吮完再泵已經完全泵不到奶出來了,咁另一側BB冇吮過的乳房內的奶也要全部同時泵出來嗎?但如果一起泵了出來的話,因為BB好快又會喊食奶(約1~1.5H),泵了出來下一餐便不夠食了,因為感覺乳房不能在一兩小時內再造奶,何時泵奶才可以增加泌乳和多刺激造奶呢?點可以泵清乳房?

5.每次埋身喂bb後可以立即再補奶粉嗎?怕唔怕破壞人奶成粉or影響腸胃?如何決定補多少奶粉呢?

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
要留意餵奶姿勢是否正確,

要留意餵奶姿勢是否正確, 及有沒有每天6-8條濕片,這是bb有否吃得飽的證明. 詳情可在母乳Q&A那頁找到. 現階段最好不要泵奶,採取埋食餵, 因又餵又泵自己都很累呢, 況且要泵, 也應泵無過那一邊. 除餵奶外, 其他功夫交給家人做, 如果你肯定他是飽, 而他又繼續哭, 試找家人幫手抱, 自己則避席, 有時bb可能唔係肚餓, 而是需要安全感, 自己多點休息, 多飲水及吃飯, 少點奶粉的依賴, 自然奶量提昇! 努力, 加油.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Hi

Hi Lamlamhimhim,

你能餵到滿月,成績很好,你同BB 都仲適應緊新生活,慢慢來。

1. 其實BB 喊都有好多種,扭眼瞓、悶要人抱都會用喊來表達,所以BB 喊唔一定係肚餓,要分辨可以抱BB 拍下pat pat 呵下佢,如果抱左十分鐘都唔掂,先好餵奶。

2. 同1. 一樣,有些BB 扭眼瞓要人抱要人呵先瞓得著,你抱下BB 先。

3. 其實同1. 及2. 一樣,分辨到BB 係咩事喊先決定。

4. 唔需要,坐月媽媽需要充足休息才會多奶。需要返工的話就臨返工前兩星期先泵。

5. 要知道BB 有無食到足夠的奶,需唔需要額外補奶粉,是有可靠的方法,因為每個BB 的吸吮投巧都唔一樣,所以無法從吸吮時間知道,但你可以從BB 未滿月前的大小二便次數,及增重紀錄得知,詳情請看:如何知道嬰兒是否吃飽?

最後,有無帶BB 返健康院檢查?健康院的母乳支援服務幾好,會教你餵奶姿勢同紀錄BB 增重紀錄,無的話就有BB 返健康院啦。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Lamlamhimhim
Lamlamhimhim 的照片
Member: 1114
Joined: 2010-05-15
Thank

Thank you!但有時不停咁吮,一到下午至傍晚噴奶反射真係好少,用手擠壓乳房也幾乎冇咩奶出,怕唔怕係已經吮乾吮淨了,另外,請問我的乳暈很少但乳頭夠凸夠大,bb不用張口很大已經把整個乳暈含住了,上下唇也外反,吃奶時會見到咀角周圍有乳汁包圍,不知道是否正確呢?因為我不是住hk,不能到健康院請教姑娘~

au115
au115 的照片
Member: 966
Joined: 2010-03-21
我都係比阿b密密嗓,其實真係啜多啲,就多啲,不過要肯定他資

我都係比阿b密密嗓,其實真係啜多啲,就多啲,不過要肯定他資勢啱。我就比較煩,因此我要返工,所以你唔洗返工,密密喂,甘好快,就見效,我就好堅持無比奶粉。不過記住保持心境開朗,多啲休息

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?