You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / BB一個月,想轉餵人奶,可以嗎?

免費索取 育嬰手冊

BB一個月,想轉餵人奶,可以嗎?


louise25
louise25 的照片
Member: 938
Joined: 2010-03-14
列印版本列印版本

BB就快一個月大,岩岩出世時,我係全人奶的(大概一個星期左右),但因為谷奶和塞乳腺,又未好好處理,搞到BB食唔到奶而發脾氣和面黃,體重比出生時輕很多,因為這樣,我的心情很低落.......所以老公叫我轉俾BB食奶粉.

但現在我有點想同BB轉食人奶..但我發現自己前乳多過後乳.....因為我坐月呢段期間胃口很差,每餐只可食到一碗飯(但我還是肚餓的,只是沒有胃口.

我4月就要返到工作崗位了.....但我心想幫BB轉人奶.但老公知道就不太想,因為佢怕我又會因餵人奶而情緒有問題.....

究竟我可以點做呢?同埋我依家奶量一定唔夠BB食的..可以點做呢?

謝謝!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
louise25

louise25 你好!

研究發現,即使中度營養不良的媽媽的奶水,也能提供足夠的營養給BB,唔好懷疑自己了,你之前有谷奶和塞乳腺,足以証明有好好的奶量。

如果BB 食得密其實係正常架,六個星期大之前的BB 通常兩個幾小時食一次奶,母乳製造是需求越多就供應越多的,初生BB 的胃很細小,不能一次容納很多奶,所以每次不會吃很多落肚,加上母乳易消化和吸收,所以BB 食得密是正常和健康的表現。

要知道BB 有沒有食到足夠的奶,看看BB 每日有沒有換到足夠濕的尿片,詳情請看:如何知道嬰兒是否吃飽?

另外,也要看看BB 食奶的姿勢對不對,請參考:我的餵奶姿勢是否正確?姿態講解。 如果唔太肯定BB 食奶姿勢,可以預約屋企附近的健康院,請教姑娘,佢地會好樂意幫你,健康院很支持餵母乳的。

最後,餵母乳是多勞多得的,不要放棄,加油啊! 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Fusby
Fusby 的照片
Member: 504
Joined: 2009-07-20
仲有1個week, 我都全人奶6個月啦!

仲有1個week, 我都全人奶6個月啦! 我係99%全泵形, 要返工仲要出差tim...我d奶夠我仔食同日日沖人奶浴ga...
你都得ga...趁未返工, 就埋身餵多d + 用樽餵泵咗ge人奶. 2餐中間又泵d出來儲...食多d飯, 飲多d湯, 儘量瞓多d就會上多d奶...
唔好俾壓力自己, 做到就做, 開頭要適應係要1段時間, 尤其是要泵奶, 又要餵奶, 有時d schedule 又比較趕迫...你有心, 又唔懶就得ga la...
我開頭set ge target 都係3個月, 餵到再extend 到6個月, 而定下1個目標係1年/自動離乳....
仲有千奇唔好買定奶粉係屋企...我1罐奶粉都無買過!!!

最後緊記: NEVER NEVER NEVER GIVE UP!!!!!

candy fan
candy fan 的照片
Member: 899
Joined: 2010-02-27
當然可以啦,我細B都2個月喇,我仲努力緊,希望可以全人奶餵

當然可以啦,我細B都2個月喇,我仲努力緊,希望可以全人奶餵
你比佢啜密啲啦,可以上番奶架

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?