You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 急問: BB五星期大,食人奶唔夠飽, 點算??

免費索取 育嬰手冊

急問: BB五星期大,食人奶唔夠飽, 點算??


SQ
SQ 的照片
Member: 771
Joined: 2009-12-22
列印版本列印版本

BB五星期大,但頭一個月都係人奶+奶粉,每4hrs一餐,上星期健康院姑娘話咁樣冇辦法餵人奶成功,所以叫我減少奶粉次數..由上星期一起我早上&下午都係人奶,中間大約一點鐘係奶粉...每次BB大約食45mins一邊,但次次都唔夠飽,要食埋另一邊,有時更兩邊食完都唔夠飽&狂喊&狂揾食..有時瞓著但唔夠5mins就醒..於是我試泵一次,發覺兩邊加埋先得20ml..唔怪得BB成日都好似唔夠飽..攪到我有d想放棄... 但我又想BB身體健康d...想問吓我應該點做呢?? 我已經飲好多魚湯&水,supplement都食埋,好似冇咩幫助...我一直都冇用泵,係咪要加埋泵會好d呢? 咁應該咩時候泵?? 聽人講過咗6weeks都唔係好上到奶,就係餵唔到人奶,我係咪真係要放棄呢??

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Hi

Hi SQ,

在減奶粉加母乳的過程中,要餵/揼淸乳房的意義,是因為當乳房的儲存多時,便會有訊息給大腦去減少造奶,相反,當乳房的奶已盡清時,大腦便會多造奶。
所以每一餐去餵或揼清,便有助增加奶量。

有一個方法可以有助,看妳是否合用。在每次要補奶粉時,先餵奶粉,至半飽,然後給bb吮,讓bb幫妳吃清乳房。

這個先奶粉後母乳的做法好處是:
﹣bb 半飽後,有些會更願合作去吸吮乳房(太餓時可能不願吃乳房,因為流量較少)
﹣清楚管理奶粉的食量
﹣花較多時間在乳房給bb吮清乳房,免卻去揼
﹣給bb在乳房上滿足地吃飽,甚至入睡,把這份滿足感聯系到乳房而不是奶瓶或杯子,增加bb吃母乳的與趣

如果bb只吃少少,在有需要時才揼清。

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
SQ, 要自己照顧BB,真係幾辛苦的.... 但妳能堅持餵

SQ,

要自己照顧BB,真係幾辛苦的....
但妳能堅持餵BB食人奶,這份愛,真的只有聰明及堅毅的母親才能付出的! 眨眼

由於餵飽了BB後,又要掃風,又要要哄他入睡,有時仲可能要換片,咁都幾花時間的.
生活節奏,及作息時間需要有規律,但乃依據個人的生活習慣而定的.
故此未必一定需要有餵完奶後,即時就去泵剩餘的奶.
只要在餐與餐之間,有餘暇時間,泵多D就可以了.
因為,每次埋身餵奶/泵奶,其實都是在通知身體去多造奶.
這餐泵完,之後BB埋身,有可能未有足夠的奶給他吃,
但是BB會因為"吾夠皮"而拼命多啜多一會,呢個亦係"排清"的訊息,會使身體多造奶的.

加油!
祝一切順利!

SQ
SQ 的照片
Member: 771
Joined: 2009-12-22
Hi Heidi, thank you ..

Hi Heidi, thank you .. 但我仲有少少問題.. 揼清乳房是否一定要bb埋身後即刻揼呢? 因我是一個人揍bb, 每次埋身後要餵奶粉,差不多要45mins後才可以揼...這樣還算揼清嗎?? and 如果我每兩小時揼跟住兩小時後埋身(如此類推), 咁bb埋身嘅時候仲會夠奶俾佢食嗎?? Thank you so much!!

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
HiSQ,

HiSQ, 妳的問題跟另一個媽媽iceiceyy的情況有相似,不如一次回應。

妳們都是母乳加奶粉餵哺,現在想減奶粉,同時增加母乳餵哺。bb約五星期大。

首先,加母乳減奶粉的一個要點,就是慢慢減奶粉,而不是一下子去減。原因是增加母乳量是要時間的,如果一下子減太多奶粉,bb便會吃不夠。這便可能是bb有如此反應的原因。

以下有一個做法給妳們參考:
1. 先計算原本每24小時,bb一共吃多少奶粉。bb一般每天吃母乳量大約有700-850ml (25-30 oz) 左右。假設bb每天吃10安奶粉,即是媽媽現在的母乳量大約每天有15安。
2. 然後這10安奶粉要每日慢慢減,視乎母乳增加的情況,每天減半安至一安奶粉左右,如果奶量上升慢,可以每二天或三四天減1安。所以要好好管理減奶粉的情況,可以每日記錄好吃奶粉量。如是者,10安奶粉便起碼要10-20天時間去減。
3.同時要下功夫增加奶量,包括增加餵哺/揼的次數,每天有10-12次,餵奶時做擠壓乳房,每次餵兩邊,每次都清乳房等。
4.如有揼到奶,可以代替奶粉給bb吃。
5.一方面增加母乳量,一方面慢慢減,直至不要補奶粉。要知道奶量是否足夠,可看減奶粉期間,每天是否有5-6張濕片。如果不夠,便可能減奶粉減得太快了。

SQ
SQ 的照片
Member: 771
Joined: 2009-12-22
Thank you!

Thank you!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
你不用擔心,母乳是需求越多供應越多,只要媽媽不放棄,已有成

你不用擔心,母乳是需求越多供應越多,只要媽媽不放棄,已有成功了一半。

首先要看看BB 的食奶姿勢是否正確:

*嬰兒的嘴巴張得很大及上下唇均向後翻
*含著整個或大部份的乳暈
*舌頭應在乳頭及乳暈下面

餵奶時要看看BB 有沒有停頓及吞嚥的動作(可留意耳下的腮骨)。請參考以下短片:

有些BB 較大食,需要食清兩邊不足為奇,每次餵奶時餵到BB 自動甩口,然後再餵另一邊。要增加奶量,現階段最好全埋身,按需要餵哺,不只是早上及下午,晚上及半夜也要埋身餵,BB 的吸吮是最能刺激奶量的,FAQ 有增奶量良方,請參考。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?