You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 點知bb吸清一邊乳房?

免費索取 育嬰手冊

點知bb吸清一邊乳房?


jenjen2002
jenjen2002 的照片
Member: 540
Joined: 2009-08-09
列印版本列印版本

我是新媽咪,bb7日大。我睇左資料,知道餵人奶時先餵清一邊,bb會食到前後乳。我想問,點知bb已吸清一邊,要轉呢?

1.我個bb,每次吸20分鐘度就停,唔肯再食,或訓著左。佢食完我check 下佢吸果邊乳房,係仲有奶可滴出來的,咁係咪即係未吸清呢?因我想知幾時要幫bb轉餵另一邊乳房呀。
2. 有時佢食20mins, 訓到2﹣3個鐘;有時呢,又個幾鍾就醒,係咪即係之前唔飽呢?
3. 何謂「很濕的尿片」呢?我知bb有濕片,但唔知咩叫「好濕」?同埋佢小便濕左片都唔喊架,我要佢有大便先知要同佢換片,變左好難check到佢小便。
4.我bb多數係每次食緊奶時就有大便,每日都有5﹣6次,咁係咪即係食奶ok呢?

jenjen2002
jenjen2002 的照片
Member: 540
Joined: 2009-08-09
多謝你地咁快reply!

多謝你地咁快reply! 因為我好新手,好不知所措,加上身邊會有人講「係咪唔夠奶?」,所以每次bb只係食一個鐘就醒,我會唔開心,又擔心真係我冇奶令佢唔飽。 Thanks so much! 這個website 好有用呀!

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
至於佢有時食20mins,

至於佢有時食20mins, 訓到2﹣3個鐘;有時呢,又個幾鍾就醒. 我個b由細細個到今天四個月大了, 都係咁樣架!唔代表佢未飽的. 你個b訓到2-3個鐘咪好好lor, 我果個到今日咁大啦,仲要每2小時準時便吃奶...但係佢好明顯係食飽架喎...因為佢每餐個肚仔都飽到脹起,成個ball咁...bb有時喊唔代表佢一定係肚餓架,bb有時係想人抱下佢,有時可能係條片濕左唔舒服...總之好多原因既.

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
我初時餵母乳都好著緊想知,幾時先叫"吸清一邊乳房,而要轉食

我初時餵母乳都好著緊想知,幾時先叫"吸清一邊乳房,而要轉食另一邊"呢個問題.我都好似你一樣,每次bb吃完大約十五至二十分鐘後,當我用手按乳頭時還會有乳汁流出的...但我仍很擔心bb吃唔飽喎...直至後來我睇左好多專家意見,都係話其實bb每一餐都係吃一邊乳房便夠的...而我再觀察bb每日的尿尿和便便都有番咁上下,我終於放心下來了. 其實你留意下bb有無增磅,如有的話, 其實便可放心啦!
加上你個b仲咁細, 得七日大...給他/她一邊乳房吸食應該十分夠了

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
BB

BB 只得七日大,生活習慣仍未養成,吃奶是會不定時地吃,因為BB 在媽媽肚內時也是不分晝夜地吃。 眨眼

「很濕的尿片」是尿片有三四次的小便份量左右,尿片有濕片指示的,如果已顯示很濕也需為BB 換片。

如便便一天已有五六次,已代表BB 吃到足夠的奶。 有型

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?