You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 乳線炎係唔係一定要睇醫生?

免費索取 育嬰手冊

乳線炎係唔係一定要睇醫生?


phoebe916
phoebe916 的照片
Member: 485
Joined: 2009-07-10
列印版本列印版本

我前晚半夜乳房突然好痛好硬, 泵左好耐都只得1安奶, 而且有發熱同發燒, 我係咪有乳線炎? 尋日同今朝一路沖涼一路好努力搓, 情況有少少改線, 但都唔係好出奶, 我需唔需要睇醫生? 我o係BK網見到其他媽媽話食月見草油可以解決塞乳線呢個問題, 係唔係真係得?

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
Hi phoebe916, nikitac 同

Hi phoebe916,

nikitac 同 heidi 的方法是有效的方法 可以參考。
我自己乳線炎都有用同樣方式解決, 都能成功。
至於一般的抗生素都可以同時餵奶的, 但醫生為何叫停便不懂他的原因了。
你是去那家健康院?
由於你是全泵奶所以是有一定的難度, 難度同樣教導bb直接吸啜是相同的。
要解決問題當然是耐心教導bb啦! 無他的吸啜你的情況現在改善後亦會再出現, 你的奶量亦同樣會減少。
如果真的無辦法教導bb, 你便要學習用手擠奶, 減少用泵泵奶可改善乳塞, 是清奶的理想方法。
bb學飲奶及用手擠奶你都可以到母嬰院求助要求教授。
至於月見草油可不可行我便不清楚, 要考慮的是
一、 月見草油可否進食, 因為塗在乳房上會有機會被bb食到。
二、 有沒有氣味,bb對這氣味會不會有影響, 或不飲奶(需然你是全泵奶, 奶水內都有機會存有氣味)
三、 會不會有棘味, 小心bb雙眼。 心

phoebe916
phoebe916 的照片
Member: 485
Joined: 2009-07-10
我兩邊輪流發炎, 星期四先是右邊, 星期五到左邊,

我兩邊輪流發炎, 星期四先是右邊, 星期五到左邊, 星期六日好一點點後(但依然唔係好出奶), 星期一右邊又再發炎, 最後去左健康院門診睇醫生, 醫生開左抗生素比我, 仲建議我停一星期餵人奶。

食左抗生素係唔係應該停餵?

我係全泵型, 未試過成功埋身餵, 試過bb未肚餓時比佢啜都失敗, 點樣先可以令bb啜?

泵的話, 點先可以肯定已經泵清?

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Phoebe916, 妳形容的情況有可能是乳線炎,可能因為

Phoebe916,
妳形容的情況有可能是乳線炎,可能因為某些原因乳房積存奶而不能及時清走,以致發炎腫脹及有硬塊,多數在單一邊出現。
首先,可能一直以來妳都很努力,是時候休息一下!休息對乳線炎很重要的!可以同bb一齊睡,便可以一路餵,一路睡。
此外,還可以有以下做法:
﹣多餵有問題一邊,頻密地餵,可助清走硬塊
﹣熱敷及輕輕打圈按摩乳房硬塊,以求按鬆硬塊
﹣按摩後隨即去餵或用手擠奶,以清走塞著的奶
﹣以不同角度或姿勢去餵,來清各乳線
﹣避免緊身衣物

留意bb含入時乳頭指著bb的鼻子,下顎含著多一點乳房,含深D,避免乳頭在口正中及含得淺。

我個人經驗曾用薑汁熱水來敷,加上按摩及多餵,一日內便舒緩了。

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
開奶茶係比飲奶粉的BB

開奶茶係比飲奶粉的BB 飲,唔係比大人飲㗎。

呀!記得有朋友試過台灣的民間療法,好簡單,朋友話有效,有硬塊時,直接切一小段蔥頭連蔥鬚用來刷乳頭。又或是將蔥鬚煲水,用毛巾沾濕來熱敷乳房和乳頭。整完好清潔好乳頭後,可順利將硬塊擠出來。

希望幫到你。 眨眼

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

phoebe916
phoebe916 的照片
Member: 485
Joined: 2009-07-10
我已經上班喇

我已經上班喇 :(

明天試下煲白通草王不留行三魚湯睇下得唔得先

淨係飲開奶茶有冇同等功效?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
你已上班還是放產假?可到屋企附近的母嬰健康院預約見姑娘或醫

你已上班還是放產假?可到屋企附近的母嬰健康院預約見姑娘或醫生,姑娘會教你按摩乳房去硬塊。

我地有義工教過,乳線炎可:「每次用白通草三錢加王不留行三錢加入魚湯一起煲二十分鐘,便開始通乳退燒,食用兩餐便康復,再用三錢白通草煲湯飲用多一天待硬塊完成退散。

白通草和王不留行是常用的通乳中藥,而奶粉bb常飲用的『開奶茶』內都含有白通草,所以不用擔心。」

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?