You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 可以用奶咀應急嗎?

免費索取 育嬰手冊

可以用奶咀應急嗎?


晴 的照片
Member: 476
Joined: 2009-07-03
列印版本列印版本

囡出世1個月了,一直都是全人奶(亦有試過幾餐pump出黎用樽餵)

聽日幫佢搞出世紙, 加上有事一定要出去半日, 雖然有冰奶, 但好怕佢要搵我啜而喊唔停(佢喊聲超大), 婆婆於是提議用奶咀頂住先...會有問題嗎? 我不要!!!

我又未試出街餵, 唔怕帶佢出街...

煩煩大家比d意見

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
睇見搞出世紙,

睇見搞出世紙, 又勾起我的記憶。
細仔出世時到期去辦出世紙, 很辛苦才安排好帶仔仔去辦証, 可是被新丁錯誤訊息這次沒有辦到出世紙, 隔了二天再去辦才知被人誤導白走。當時我很氣憤, 辦好証後細仔肚餓大哭, 負責的主任主動帶我到辦公室內的雜物房內給我安心餵奶。
這主任值得一贊。 心

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
咁妳囡囡係喜歡咋媽咪嬌囉!

咁妳囡囡係喜歡咋媽咪嬌囉! 親親

晴 的照片
Member: 476
Joined: 2009-07-03
唔該大家既意見 最後, 我都係出左去,

微笑 唔該大家既意見

最後, 我都係出左去, 由公公婆婆幫手睇住, 點知佢真係唔鐘意個奶咀, 頂返出黎 大吃一驚

但係, 可能佢知我唔係屋企, 食完一支儲糧就訓, 2個半鐘後又食多支跟住又訓, 完全唔扭(平時佢食飽後都唔肯訓, 扭住啜多餐)

我出左去呢日竟然食得定時又訓得好多, 好無奈 哭泣

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
如果妳現時未能掌握到"出外"餵奶的技巧,又或者妳的心理準備

如果妳現時未能掌握到"出外"餵奶的技巧,又或者妳的心理準備未夠,咁出外唯有用奶樽餵的話,咁一次半次是沒問題的.

我們說餵人奶的bb吾需要食奶咀,係因為佢地響埋身食奶呢個動作上,已經得到了媽媽給他們的安全感,只要媽媽一抱,他們就會感安慰,安全及滿足,所以吾需"外借"人工奶咀來安撫他們.

晴 的照片
Member: 476
Joined: 2009-07-03
食人奶可以比奶咀嗎?

食人奶可以比奶咀嗎? 吓?

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
膠奶咀又即係"安撫奶咀",當然有安撫作用既. 不過,bb

膠奶咀又即係"安撫奶咀",當然有安撫作用既.
不過,bb 好精架,佢會feel 到個咀跟妳個乳頭好吾同,浸除又吾同,口感又吾同,連溫度都吾同! 佢一時間,未必接受到都話吾定架.

我仔仔細個時就吾肯食奶咀喇.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?