You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 14個月仲唔識行,点算啊?

免費索取 育嬰手冊

14個月仲唔識行,点算啊?


L H X
L H X 的照片
Member: 340
Joined: 2009-04-06
列印版本列印版本

我BB14個月啦,但係仲唔識行,啲老人家话係我喂人奶的原因,食到佢脚仔无力喔,我都唔知点算好。佢依家就只可以靠我哋大人捉住佢只手先可以行,但系只要一松手佢就会坐低,可能系惊跌啦,真系唔知点算好啊 哭泣

母乳專訊派發地點

Richard妈咪

Man Kuen
Man Kuen 的照片
Member: 390
Joined: 2009-05-05
有教育界研究指出,BB未懂行之前的爬行,有助刺激手掌的"穴

有教育界研究指出,BB未懂行之前的爬行,有助刺激手掌的"穴位",促使一些腦神經的發展。因此,專家不鼓勵過早讓BB學行,多爬一點,長大後也許會聰明些。我女女只有三個半月,但我希望她順其自然慢慢學行!

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
如果你有帶阿b去健康院姑娘都會替你睇的,一般俾到18個月,

如果你有帶阿b去健康院姑娘都會替你睇的,一般俾到18個月,如果都未識行,就會有進一步的檢查。

你可以用多些玩具引佢起身及前行,家人亦要多些同佢練習(係辛苦些的,因條腰骨都好倦的),佢跌低時不要太大的反應,因大人的反應都好影響小朋友的心情及信心。

而當你發現阿b自己可以蹲下及蹲上時,便表示他好夠力,多數都可以開步行的了。

L H X
L H X 的照片
Member: 340
Joined: 2009-04-06
多谢大家的鼓励啊,我依家充满信心啦!

多谢大家的鼓励啊,我依家充满信心啦! 有型

Max MM
Max MM 的照片
Member: 374
Joined: 2009-04-25
Richard妈咪, 吾使甘擔心的。我仔仔15個月大了,他

Richard妈咪,

吾使甘擔心的。我仔仔15個月大了,他都是2個星期前先開始行的。他14個月的時候情況同你BB 都差吾多,自己吾肯行,我都好急。一直到2個星期前,他自己企起身,然後慢慢就開始行了。衣家他已經行得好好了。所以吾好擔心,多點鼓勵他行就得啦。

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
我個仔學行都係慢d

我個仔學行都係慢d 既,不過醫生話:早兩個月識行同遲兩個月至識行分別吾係好大既咋.

雖然阿仔運動方面到依家都係吾強,佢絕對係能量低,非好運動的類型,但係佢講野就叻過吾少人喇.

我個姪仔生得好高大,未滿1歲已經行得好穩陣.不過,佢到2歲講野都仲係依依啊啊播!

所以每個小朋友的發展吾一定係一樣既.最緊要係佢健康啫.我都幾慶幸有個吾太活躍的小朋友,因為要我好似看牛咁,成日不停咁追佢同捉佢,我實行命都短幾年! 嘆息

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
每個bb都有自己學習的時間表,有快有慢,並不一定快便是好。

每個bb都有自己學習的時間表,有快有慢,並不一定快便是好。一般吃母乳的bb不會癡肥,看上去比較結實,很多都會肉實實!反而好好力!

給bb時間與鼓勵,bb自自然然會成長!妳給bb人奶,肯定是給了他最好的!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?