You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 右右乳房奶量不勻

免費索取 育嬰手冊

右右乳房奶量不勻


5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
列印版本列印版本

我餵母乳已經二個月了...大致上都無問題. (之前曾有好多疑惑, 好彩得到呢度好多熱心的媽咪教導...基本上都解決哂啦!)
但我仍有一個欵問: 我發覺左右兩邊乳房的奶量相差很遠呢...(左邊乳房很少脹奶,但右邊時時都脹住)每次我泵奶時, 左邊只有50ml, 但右邊乳房最多可泵出200ml!

想問下這情況是否代表bb在食左邊乳房時食到的奶會比右邊少呢?

這情況持續下去會有問題嗎? 要不要想法子去改善呢?

5mA
5mA 的照片
Member: 351
Joined: 2009-04-17
其實我唔係次次都泵到咁多架,通常係早上剛剛起床才有200咁

其實我唔係次次都泵到咁多架,通常係早上剛剛起床才有200咁多..平時日頭同你一樣都係三個鐘左右加埋先至得120ml.我還有半個月便上班了,已家雪柜有足夠大約十天的存貨,正式上班後我都唔知仲有無得泵奶(我要暪著老細,偷偷去泵. 係咁既壓力情況之下,都唔方泵得多)
其實我初時都好怕返工後唔夠奶比bb,但後來都想通了,bb有否人奶飲要隨緣,現在日日擔心反而更影響出奶量呢. 放鬆心情,bb可以飲到幾時便幾時lor...

orientgirl
orientgirl 的照片
Member: 435
Joined: 2009-06-04
我都有呢個問題, 你可以泵到咁多, 真好,

我都有呢個問題, 你可以泵到咁多, 真好, 我每3個鐘一次pump到100ml同20ml咋, 我返工時1日3餐阿b每餐食130-140ml, 佢再大d又要食多d, 再pump咁少可能再餵唔到bb, 好傷心呢 傷心

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
正如左右手都可能有不同,兩邊乳房有大小或奶量不同也是正常,

正如左右手都可能有不同,兩邊乳房有大小或奶量不同也是正常,有很多媽媽也發覺會有一邊多D奶一邊少D。只要BB各方面ok,便不會有問題了。
乳房沒有脹奶,多數是清得好,因為當餵了一段時間後,不少媽媽都不會再有脹奶,表示供求達至平衡。反而多脹奶的一邊有可能是吃時未有清晒,可留意bb吃的情況,是否這樣。乳房多脹奶,會給大惱訊息去減少造奶。
只要BB兩邊都有吃,及按需要餵,其實BB會自己調節食量,也可以安心。留意濕片足便知道bb夠吃了。

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
除了給BB

除了給BB 多吮少奶的那一邊外,也可在泵奶時,少奶的一邊不妨泵耐一點時間,製造需求。情況是可以慢慢改善的。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
聽過話通常拿筆寫字那邊會多d奶, 即較有力的那邊會多d,

聽過話通常拿筆寫字那邊會多d奶, 即較有力的那邊會多d, 唯有係比bb啜多d少奶果邊, 希望有少少改善.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?