You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / BB吐血

免費索取 育嬰手冊

BB吐血


Carlos Mama
Carlos Mama 的照片
Member: 419
Joined: 2009-05-23
列印版本列印版本

今朝餵完人奶, 放佢床仔, 半個鐘之後, 發現佢毛巾仔(枕頭仔)有一大笪血, 嚇得我即刻抱佢睇急症.
之後醫生check過,覺得係我個乳頭損左流血,佢飲左之後消化唔到吐返出黎.我估唔到我想比最好既人奶佢變左令佢飲我d血,醫生叫我暫時唔好比人奶佢,話就算飲都要泵出黎.
我返到屋企試下泵,果然泵左d血出黎, 所以我而家決定唔比人奶佢,估唔到我堅持左2個月最後都要放棄,雖然係好可惜,不過最緊要bb健康嘛

Carlos Mama
Carlos Mama 的照片
Member: 419
Joined: 2009-05-23
醫生叫我暫時停餵人奶,係睇下係咪真係飲左我d血定係bb本身

醫生叫我暫時停餵人奶,係睇下係咪真係飲左我d血定係bb本身有事.
我呢幾日都無餵到,因為我2邊都損左,泵時真係有血出,而且我自己有咳,之前食對bb無影響既藥都唔好,所以而家再食d勁d既藥(成日戴口罩無得親親bb好慘),而且我星期一開始返工,我泵d奶好少,比奶奶湊都唔夠食都要食奶粉
因為夜晚我自己湊返,所以夜晚同朝早佢要飲奶我都盡量埋身餵,餵得幾多得幾多
多謝大家鼓勵

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
於餵人奶初期,出現乳頭損,是非常普遍的狀況.有如BB初步學

於餵人奶初期,出現乳頭損,是非常普遍的狀況.有如BB初步學行會跌倒,我們年少初學踏單車會翻車擦損,初學游水會被水嗆鼻....當下可能會覺得好難受,但如果我們早早就怕痛楚或辛苦而放棄了,那就不能在後來的日子享受到當中的樂趣了.

而餵得乳頭捐的常見原因,不離BB吸啜咀形及我們抱B的姿勢.
坊間不少醫生都認為餵母乳很麻煩!不如到健康院,BOOK 個時間,見一下母乳姑娘,由她們親自看看妳餵奶的情況,反而來得積極和正面啊.

祝妳一切順利.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
這位醫生對母乳的認識真是淺呀! 希望你下決定前能看到樓下兩

這位醫生對母乳的認識真是淺呀!

希望你下決定前能看到樓下兩位義工的文章!有甚麼問題,回來再傾!

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Stella
輔導員
Stella 的照片
Member: 109
Joined: 2008-10-29
損左流血您都唔覺得痛, 想像得到您有幾耐痛,

損左流血您都唔覺得痛, 想像得到您有幾耐痛, 真犀利!!
快快搵自己d人奶密密手查患處, 好快好!!
損左一邊還有另一邊呢, 改善BB吸啜的咀型就唔會整親您..

希望在您放棄前還來得及看我地呢幾個post, 唔好咁快停人奶啊!!

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
bb

bb 吃了有血的人奶,是不會有影响的,可以放心餵。但要看為什麼會出血?如果是bb吮的位置不當令乳頭受傷,那只要改善便可。那媽媽同bb到得益。

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
你係一邊乳房有事, 定係兩邊都有事? 如果有一邊係 ok

你係一邊乳房有事, 定係兩邊都有事? 如果有一邊係 ok 既, 都可以繼續餵架! 講到底, 如果生雙胞胎, 每個 BB 都係只食一邊, 都可以夠食~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?