You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 奶量少

免費索取 育嬰手冊

奶量少


Carlos Mama
Carlos Mama 的照片
Member: 419
Joined: 2009-05-23
列印版本列印版本

我個仔仔就黎2個月大, 之前每晚飲1支5安奶粉, 其餘我都係埋身餵. 不過次次仔仔都啜到我好痛, 個乳頭成日損左, 加上唔知我奶量係咪唔夠, 我次次比佢飲半個鐘, 隔半個鐘至1個鐘又要再飲. 我初初都有問健康院d姑娘, 不過我覺得佢唔想教咁, 佢話我抱既姿勢岩, 我話bb啜到我好痛, 個姑娘話正常. 我間健康院話就話有餵哺小組, 我話想join, d姑娘都唔理我.
我早幾日發燒, 去睇醫生, 醫生話我感冒, 仲話唔可以餵人奶, 咁仔仔個幾日餐餐飲奶粉, 而家開始餵返人奶, 不過佢一係食極唔夠, 一係唔多想啜, 好多時唅住我個乳頭向後扯, 真係痛到入心入肺. 所以而家飲完人奶我都會補奶粉. 之前佢餐餐奶粉, 飲完之後個樣真係好滿足, 瞓得又好,相反飲人奶就食極都唔飽, 內心真係好矛盾, 真係好想放棄
到我睇返d小冊子, 我覺得我應該乳線炎, 因為個乳房刺痛, 好似比針吉咁.
我有用奶泵泵奶, 泵極都係得1-2安. 我覺得自己都算餵得密, 同埋日日飲魚湯, 都唔知點解都係咁少奶, 如果真係乳線炎, 係咪真係有影響? 如果食藥之後好返, d奶會唔會多返? 另外, 成日聽人講要飲清, 其實咩叫清? 我bb飲完之後我用手擠出都仲有奶滴出. 同埋其實d奶應該係好似條水柱射出黎定一滴滴咁? 再另外, bb啜到我乳頭損左, 關唔關佢咀仔細?
我見好多人餵得好成功, 真係好羨慕. 可能生之前好堅持全人奶, 所以好大壓力, 我都好想餐餐亞仔飲我d奶會飽.

Man Kuen
Man Kuen 的照片
Member: 390
Joined: 2009-05-05
2961

2961 8868衛生署的姑娘可以很快地分擔你的苦況,又能提供另類的心理輔導──我覺得真人傾,心情可更容易放鬆!

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
Carlos Mama, 1)

Carlos Mama,

1) 飲清的意思係,妳感到乳房已經無餵奶前的脹滿.但並吾係一滴都無既意思.
2) 如果乳汁好暢順咁出黎,係會射出黎既.不過,亦都要睇媽咪擠奶時既心情.因為如果媽媽太緊張/擔心,咁就算d奶脹到滿了,亦會擠吾出架.
3) bb 認真地食奶時,佢個腮都會郁埋,仲有吞野既聲音至啱.
4) 中途因為換氣,停少少時間係會,但係停得耐左,佢可能只係當媽咪係奶咀咁歎緊.咁妳吾好俾佢停太耐,間吾時"卒"醒下bb 囉.

我起初餵人奶,除左谷奶未試過之外(因為阿仔食得真係好密好密),好似bb 食吾停,吾肯瞓,乳頭成日損,呢d 問題都吾算係咩,最令我沮喪既係阿仔吾長肉,令到係人都認定我吾夠奶餵仔! 哭泣

之後,連醫生都只能勸我(或者算係鼓勵): 餵得一餐算一餐,餵得一日算一日,能堅持就堅持,太累就補點奶粉,媽媽休息都是需要的.休息過後,可能上奶更好....

之後返到屋企,就如醫生咁講....率之,我堅持到....阿仔4歲才戒奶啊!

有時,放鬆一下,對所有人都意想不到的效果也不定呢.

Carlos Mama
Carlos Mama 的照片
Member: 419
Joined: 2009-05-23
多謝支持,我會努力! 我想問: 1) 咩為之飲清? 2)

多謝支持,我會努力!
我想問:
1) 咩為之飲清?
2) d奶應該係滴出黎or嘖出黎?如果我用手擠,多數係滲出黎,間唔中有1-2條好幼既水柱嘖出
3) bb啜時係咪會聽到佢吞野既聲?我仔仔只有頭幾分鐘有吞野聲
4) 我仔仔啜30分鐘,其中5-10分鐘係開眼食,其餘都係瞓食,咁佢其實瞓食食唔食到?

謝謝!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
Carlos

Carlos Mama,你不用擔心!你已堅持了兩個月,已經做得很好!我曾經也為奶量問題而大哭過,不過母乳是越餵越多的,所以你不要給自己壓力,放鬆心情也是多奶的原因之一。

BB 睡的時候你也陪他一起睡,爭取休息時間。

你的先生很支持你,真的,有幾多餵幾多!祝你長餵長有,源源不絕!

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Carlos Mama
Carlos Mama 的照片
Member: 419
Joined: 2009-05-23
我尋晚終於都崩潰了,餵仔仔左邊又扯,轉去右邊又扯,唔知佢係

我尋晚終於都崩潰了,餵仔仔左邊又扯,轉去右邊又扯,唔知佢係咪飲唔到,發晒脾氣,見到佢咁,我大喊左一場,嬲自己點解餵佢唔飽,嚇到我老公死,佢都有講,餵到幾多就幾多,唔夠最多補奶粉,bb知道媽媽已盡力
我而家日日飲魚湯,又飲多奶茶,d奶好似多左少少,不過仔仔仍然啜到我好痛,我都唔知我姿勢錯係邊
leo mum, 我都知道最重要休息,不過得我一個人湊,我機本上都無得休息,而且我仲有2個星期就返工喇,到時好擔心泵唔夠奶

leo mum
leo mum 的照片
Member: 319
Joined: 2009-03-23
carlos

carlos mama,

睇到你的情況,使我回想起我頭兩個月的苦況呢,很想與你分享...
我仔仔現在十一周大,可以全人奶了, 身體亦強壯,十分精靈
但是我補奶粉補了兩個月才成功...
因為我和BB先後要留醫,食了成星期奶粉,所以到第9日回到家才正式埋身餵,追奶追得好辛苦
BB每1.5至2小時食, 而且成日好似食唔飽,但我又唔想補奶粉, 夾硬起身餵,一星期後仲有乳線炎...
乳頭痛, 用奶泵泵奶, 最多都係得1.5安...
那時身體和心情都差, 到某一刻撐不住了, 家人便補奶粉給BB
看見BB飲奶粉時滿足的樣子, 我便會哭, 一方面恨自己唔夠奶,另一方面懷疑自己是否執著迫BB食人奶令到佢成日食唔飽
幸好家人都十分支持我餵人奶, 老公對我說:最緊要餵得開心, 大家都是為了BB健康成長, 如果媽咪唔開心, BB又怎會開心呢!餵到人奶就最好, 但是餵奶粉也無所謂
到我想通了, 多些休息,心情好轉了,奶量也回升, 漸漸補奶粉越來越少, 到了第8周便全人奶了
我知道每個媽媽的困難都不同, 但在這裡我們可以互相分享和支持, 一齊努力啦!

母乳專訊派發地點

Thank you! God Bless you!

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
Carlos

Carlos Mama,

我都知道妳一定係好擔心喇,而且個乳頭損真係好痛好痛架.

1) 乳頭損,一係妳抱b既姿勢有問題(bb既咀同妳個胸一定要成平衡同下巴要貼實妳既胸),一係bb含啜得吾正確 (bb的咀仔要張得好,上下唇翻開咁吸住妳部份乳暈).如果食得有成分鐘都係覺得痛,咁就係以上當中的一項有問題了.

2) 媽咪有傷風感冒,其實更加應該餵奶,bb會食到更多媽媽的抗體,對佢健康有保障.但係坊間好多西醫吾buy呢套講法,相反一味叫病人食強勁特效藥同多d休息就算.

3) 食左奶粉bb會好瞓係正常的,因為奶粉食幾多睇得到,而且奶粉較難消化,bb用了精力去消化,咁就當然會好瞓d.

4) 因為妳曾經病過,及停過餵哺,身體會以為妳的bb吾再食人奶,佢咪就造少d囉.妳要頻d餵佢,飲多d湯水,會有幫助的.

5) 乳腺炎會有紅,腫,脤,痛等徵狀,兼且媽媽會發燒的.不過,就是乳腺炎,媽咪都可以繼續餵人奶的.

6) 有時,bb到了兩個零月,佢地會八卦,食奶時兩頭郁都吾定.如果佢係咁,妳吾好任得佢含住乳頭係咁兩頭擰,咁會好易俾佢扯損妳架.

7) 泵出來的奶量係吾等同身體入面既奶量架.吾好俾佢嚇親自己啊.事關同妳選既泵,與及適吾適合妳都有關係架.

8) 我個人都覺得,媽媽的心情同休息時間是最有助上奶的原素.唯有自己放鬆d,做到幾多咪算幾多囉.咁樣,可能會有更好表現架!

我與及我所認識餵母乳的媽媽們,大多數都經歷過不同的困難.成功也是捱過來+堅持過來的.希望妳能放鬆自己,重新整理心情,又就嘗試過.因為餵哺bb起初的困難,更令我們享受順利之後的成果.祝妳能順利過度這關口. 眨眼 眨眼

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?