You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 我應唔應該喂夜奶?

免費索取 育嬰手冊

我應唔應該喂夜奶?


telly
telly 的照片
Member: 383
Joined: 2009-04-30
列印版本列印版本

我個BB就來三個月大,宜家開始自己戒夜奶。因爲見佢夜晚醒一兩次都好快訓番,就算我抱起喂佢都食好少就訓番,好似唔係好肚餓。甘我應唔應該喂呢?定係tum番佢訓呢?但係我就算唔喂佢,我都會半夜谷奶,一樣要起身泵奶。請問點做先係對BB同我最好呢?半夜谷奶既現象係BB完全戒左夜奶之後會唔會停止呢?如果唔會,我咪一日喂人奶,一日都要半夜起身泵奶咯?我宜家經常超過6個鐘先喂或者泵一次,係咪會好快來M架?

Max MM
Max MM 的照片
Member: 374
Joined: 2009-04-25
其實系吾系可以系BB 細個的時候幫他戒夜奶的?

其實系吾系可以系BB 細個的時候幫他戒夜奶的? 我個仔到14個月大都中要食夜奶啊。他3-4個月的時候一晚都要醒好多次,我就擔心他餓了,每次他醒我就喂他。系吾系我的奶吾夠呢?所以他要醒甘多次。

我準備生第二胎了,所以好想知道點幫BB 戒夜奶,希望到時第二個BB晚上可以吾食奶,甘就可以休息好點了。

趣脆
趣脆 的照片
Member: 114
Joined: 2008-11-01
我以前餵阿仔都好頻密架播,但係月經響第七個月就來了.真有d

我以前餵阿仔都好頻密架播,但係月經響第七個月就來了.真有d吾憤氣.

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
BB三個月大,他會開始自己戒夜奶, 餵奶是自由調節的,

BB三個月大,他會開始自己戒夜奶, 餵奶是自由調節的, 他不飲便慢慢戒了, 我大女時她到了3個月便自己不飲夜奶, 我在晚上抱起她餵她飲她都不飲, 便戒了, 但二女因為比較輕磅所以我會要她繼續飲夜奶約4-5個月才停, 個個b的情況都不同, 所以你要選一個平均點來給bb.
至於夜晚d奶是否需要泵出來, 你是否全職媽媽不用上班便不需泵出來, 頭幾晚可能會有些谷奶, 太不舒服可以抱起bb啜兩口, 每次飲少許, 慢慢便不會太谷了.

來m 是人人都不同, 當然餵少便會比較快來經, 但亦有媽媽全餵人奶都很早便有m, 所以不可用這方式來避孕呀!
而且每次超過6個鐘先才餵是不合乎『母乳餵哺』遏止排卵的條件。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?