You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 少咗奶,點算?

免費索取 育嬰手冊

少咗奶,點算?


Cindy
Cindy 的照片
Member: 336
Joined: 2009-04-02
列印版本列印版本

我右邊嘅念珠菌已經醫咗成個月,仍然未痊癒,食咗兩個多星期藥,時好時壞,一邊口服藥醫治,一邊泵奶俾BB食,每隔三、四日就埋身試吓痛唔痛,但係大部份結果都仲係好痛,偶然一、兩次就痛少啲(都係痛,但痛少啲)。

我好想埋身餵BB,但係唔可以,但係泵出嚟,根本唔夠BB食,因為佢一餐大約食8安,但我每次泵只可以4至5安,全日泵三次,只係夠BB食大約兩餐...

依家BB開始食粥仔,但係唔係太鍾意,每次大約食100ml粥仔,之後補奶就埋身餵唔痛嗰邊,每日食兩次粥仔,早、午、晚三次都要食奶。

我上星期連續三日飲上奶湯,今日又飲一次,但係似乎已經冇乜效用...我之前飲咗真係勁好多架!最勁可以9、10安,但係依家已經唔得喇!

請問可以點做?

另外,BB呢兩日食少咗好多奶,每次大約食5、6安,食粥嗰兩餐有時之後就唔食奶添!係咪厭奶期?定係天氣太熱?

L H X
L H X 的照片
Member: 340
Joined: 2009-04-06
我看过一本书系专门教你点样可以多啲奶,就系先饮一大杯热鲜

我看过一本书系专门教你点样可以多啲奶,就系先饮一大杯热鲜奶然后攞个桶(一定要系桶,因为要浸到脚肚先有效),直至浸到微微出汗之后再一边浸一边再饮多杯热鲜奶,之后就会有好多奶咯啦 微笑 。又或者吃点海参也会超多奶 眨眼 ,这两种方法我都试过,好有效!
至于你的右边乳房,你试下用薯仔切片之后敷喺痛的地方,可以有止痛和消炎的作用,呢种方法比较天然,又无副作用,不妨试一试看对你有无用啦! 眨眼

母乳專訊派發地點

Richard妈咪

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?