You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 介還是不介奶?

免費索取 育嬰手冊

介還是不介奶?


pondlily
pondlily 的照片
Member: 348
Joined: 2009-04-14
列印版本列印版本

我知可以用百花油,不過好像對她心理有不好的影響,佢已經食左兩年,好有安全感同親切感,有什麼方法可以她過度?

還是不介奶?因餵人奶,介唔度夜奶,每晚仍醒要奶,是不是餵人奶的b會無咁獨立?連健康院姑娘都叫我介了

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
我大女介奶時,由於我要加班及上夜校,較夜回家,我便安排家

我大女介奶時,由於我要加班及上夜校,較夜回家,我便安排家人早些讓囡囡入睡,大女不見我太疲倦便自己睡了。
如果我在家,我便同她講媽媽現在很忙(洗澡/清潔廚房等)你先入房爸爸陪伴稍後進來,她便自己入睡了。

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
我因為大肚關係, 有幾日作小產, 所以我同我個仔講,

我因為大肚關係, 有幾日作小產, 所以我同我個仔講, 媽媽唔舒服, 啜一陣好了, 然後佢啜了數十秒後, 我重複同佢講媽媽唔舒服, 唔好啜了, 如果佢唔肯, 就會隔一陣再講, 連續幾天都係咁樣, 他啜的時間漸漸短, 最後便介了.

無錯, 其實佢地係心理需要而已, 你也可以為他拍pat pat, r背等代替食媽媽奶那份安全感, 但不用操之過急, 我個仔都接近3歲才介得成功呢.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
有一個講法係, 餵母乳唔駛同 BB 介奶,

有一個講法係, 餵母乳唔駛同 BB 介奶, 由得佢食到自己唔想再食為止; 餵到兩歲以上絕對係冇問題既~

但係, 佢已經兩歲, 如果仍然要半夜起身食奶, 肯定唔係身體既需要 (因為哩個年紀主要係靠固體食物), 而係心理既需要~

我諗兩歲已經可以明白好多野, 你試下同佢傾下, 講下道理, 譬如: 你大個女架喇, etc. 然後開始半夜唔餵啦, 如果佢半夜醒來, 就用其他方法幫佢訓返 (不過要預左最初幾晚會好難捱)~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?