You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 點解bb食極都好似唔夠

免費索取 育嬰手冊

點解bb食極都好似唔夠


yokiluk
yokiluk 的照片
Member: 333
Joined: 2009-04-01
列印版本列印版本

傷心 點解bb用奶瓶食人奶後便能安靜數小時,但吸食乳房時她很快睡著又或者在不斷吸食一小時後她仍然哭哭啼啼.但我不想每餐都泵入奶瓶才給bb食,請問如何是好?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
bb

bb 大d,食既奶量亦自然會增加,咁係好正常.

其實,bb 初生的頭兩/三個月大都會好鐘意俾媽咪抱住.如果可以"銜"住媽咪既乳頭就仲好,咁會使佢地覺得安全同滿足.就好似響媽咪肚皮入面咁安全.所以話,我地餵人奶的媽咪吾單止滿足到bb 食奶既需要,同時都會滿足到佢地既心理需要架.故此,食人奶的bb 係吾使食奶咀的.因為媽媽的乳頭,已經滿足到佢地既需要!

我的個人經驗係,阿仔頭兩個星期成日瞓.但係兩個星期後,到足足三個月,佢都好似淨係識食,吾識瞓咁,係人都話我縱壞個仔.不過,吾知點解,到第四個月起,佢食/玩/瞓/醒既時間都好穩定,果時d人又話我阿仔好揍到不得了,判若兩B!

leo mum
leo mum 的照片
Member: 319
Joined: 2009-03-23
我也有同樣困難呢!bb肯埋身食, 但係好似成日食唔飽,

我也有同樣困難呢!bb肯埋身食, 但係好似成日食唔飽, 好快肚餓, 個半鐘又要食, 食30分鐘...我會努力日間埋身食, 但係太累時或出街前都要補40-60ml奶粉,泵奶又只得2oz, 使我覺得自己成日唔夠奶比bb食, 好失落...bb已有6週大, 仲好似越來越太食

母乳專訊派發地點

Thank you! God Bless you!

yokiluk
yokiluk 的照片
Member: 333
Joined: 2009-04-01
BB現在36天大,平均每天吃8-9餐120ml,泵入奶瓶

BB現在36天大,平均每天吃8-9餐120ml,泵入奶瓶吃約有4次.泵一支奶大約15-20分鐘.用奶瓶餵BB大約2-3小時吃一次.埋身餵約個多小時一次,仲要係不停吸食約45-60分鍾,健康院的姑娘話不要給她吃咁耐但我都唔想,所以現在我會給好吃奶咀.每晚11時別一餐奶粉到3或4點再食.

我想keep住有奶所以堅持日間讓她埋身食.希望你能幫到我
謝謝

微笑

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
你bb有多大?用奶瓶時,因奶瓶出奶較快及省力,所以,bb

你bb有多大?用奶瓶時,因奶瓶出奶較快及省力,所以,bb會較快有飽肚的感覺。相反,埋身吃時,用的較多,有時出奶又不及奶瓶,加上,埋身的安全感是很大的,當bb吃得咁上下但又未真係夠飽時,都已經舒服到睡著了。

你可以在阿b想睡之前就弄醒佢,唔好俾佢吃一陣就睡。另外,你而家餵哺時間是如何的?泵一枝奶出來要多久?每天有幾多次用奶瓶?有沒有補奶粉等?可以提供多些資料,再同你分享。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?