You are here討論區 / 育兒心得 / 奶量不足...唔開心~~

免費索取 育嬰手冊

奶量不足...唔開心~~


Olimama
Olimama 的照片
Member: 257
Joined: 2009-02-18
列印版本列印版本

好勁, 全人奶, 仲可以要黎沖涼...勁!!

我阿b依家四個半月大, 之前都係全人奶, 但自從囝囝食到7安已經唔夠奶...追奶追得好辛苦...

我餵奶的時間大至同差唔多:

5:00am(媽媽埋身餵)
7:30am(媽媽埋身餵)
---8:00am媽媽再泵 3oz儲奶
12:00pm(工人用奶瓶餵 7.5oz)
---1:00pm媽媽再泵 7oz儲奶
4:00pm(工人用奶瓶餵 7.5oz)
8:00pm(媽媽埋身餵)
11:00pm(媽媽埋身餵直至瞓覺)

---12:00am媽媽再泵 1oz儲奶

#間中半夜起身埋身食

好攰, 有時真係想放棄...泵到7oz仲差半安, 我就繼續泵繼續等...但都係唔夠, 覺得自己有d痴線! 好唔開心~

但四個半月咋, 可以食其他副食品未呢? 健康院又話6個月...但出面d米糊就話4個月可以..我個囝d poopoo唔好, 補奶粉有時都去唔到poopoo, 所以我都唔敢比佢食米糊住...

 

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Hi, snoopyhk,

Hi, snoopyhk, 由bb加了固體食品後,奶量自然調節是很正常的,反而要注意牛奶製品是其中一種容易敏感的食物,bb己有一歲可以吃大人的食物,只要易入口,粥仔之類,蔬菜肉等也可。
不知妳目標是餵到多久?如想一直餵下去,只要留意觀察bb的需要去餵便可。有很多媽媽也發覺bb要夜奶,是很普遍的,如果要為bb戒夜奶,便要花一些工夫了。

Hi, Olimama, 很好,妳有了自己的目標!沒錯,觀察bb的需要來餵是最好的,正如我們大人,有時也想食下零食,有時也想食餐勁嘅,bb也是,佢自己最知道自己想要什麼,而妳是媽媽,當然可以最了解bb。與bb一起的時候,妳所說的做法很好。其實即使返工時,也可以看bb的需要來餵,有想吃的表現便餵,也不必固定時間。
另外,有關加固體食物方面,六個月只是一個大概時間,要看情況,bb 要可以坐起身,要開始對食物有興趣並能拿起來放入口吃,舌頭的反射動作己不明顯不會自動吐食物出來,很想吃,好像吃奶後還想吃,這時便可以試加一種食物了。

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
Olimama /

Olimama / snoopyhk:bb能夠全母乳餵至2歲是你們給予他的福氣。當bb到了6個月開始學習進食雜糧時,母乳餵哺的壓力亦相對減低,bb到了一歲便可以減少一至兩餐奶,如bb進食粥仔理想便無需用奶粉代替。當然粥餐是需要均衡營飬的天然食品。 Olimama母乳對bb出現的問題是很少的,因為你身體經過多重過濾才能製成母乳,你有病都未必會影響到bb的,我便試過食了不潔食物後出席腸胃淡,我如常餵母乳,bb亦沒有因此不息。相反奶粉便有很多外來因素了。我自己由14個月起便早晚餵及間中放工後回家餵奶,都能餵至現在兩歲了。期實奶量是少的,但母乳/奶已不是這年齡的bb主糧了,所以是足夠的。Olimama多分享是有助你成功的,加油吧!

snoopyhk
snoopyhk 的照片
Member: 263
Joined: 2009-02-21
hi, 我bb已14個月,

hi,

我bb已14個月, 13個月開始我才加了一餐奶粉比佢, 一直係全人奶, 問題係佢只係係10個月時介了一個左右夜奶, 之後就一直晚晚起一至兩次身要飲奶, 佢會不會已習慣飲夜奶了, 有冇辦法呢?

另自從加了一餐奶粉比佢, 即我只係早及晚餵佢, 奶量都少了, 唔知會唔會好快就冇貨呢?

 

Olimama
Olimama 的照片
Member: 257
Joined: 2009-02-18
謝謝你們的回應, bb都有長肉, 雖然佢都係中碼b,

謝謝你們的回應, bb都有長肉, 雖然佢都係中碼b, 但好實正, 個個都話因為係媽媽奶的功勞, 都幾滿足架~~

近排唔開心都係自己比自己的壓力...我會嘗試變餵奶pattern, 埋身多d, 又泵多d啦, 本來目標係餵到半歲...希望多d奶, 等bb可以食到至少一歲啦~

但有想明白多d, 即係話如果日頭係定時餵樽, 咁放工返到屋企就由bb自己決定, 想食就不定時埋身餵? 係咪咁樣? 如果佢唔食就pump出黎? 半夜可以的話都起身泵?

昨日因bb出粟米疹要睇e生, 老公話我d奶問題, 所以令bb出疹, 但經e生証實並非如始我已經放心咗好多。粟米疹係正常的, 唔使食葯, 咁都ok。另外, e生都話要半歲至好比米糊bb食, 等佢消化系統好d至食...仲有一個月就踏入半歲啦...又係另一個新階段~

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Hi,

Hi, 妳能keep住餵,又要返工,真是好媽媽。
現在問題好像是pump得的到不夠吃。妳現在每天餵奶及pump奶一共7次。bb一日大約需要900ml奶(30oz)。返工時與bb分離時約12小時,即是說,在這時間bb要一半的奶量約450ml(15oz)。可是在這時間妳只能pump兩次:8am,1pm,即是說,妳用七份二的供應來滿足二份一的需要,自然吃力了!
那麼可以怎樣做?以下一些參考,妳可以視乎情況來決定如何做。
1. 減少分開的時間,出門口前餵,回家後即餵。
2.在一起時增加餵奶的次數,讓bb吃多些,即使分開時吃少了也可補番數。
3.在分開期間多pump 1-2次,如開工前,吃飯時,及放工前,這可能要作出一些安排或用些更好的pump
4. 在半夜多餵一些,或pump多一次。因為如果有一段長時間沒有餵,會影响奶量,愈是多吃清乳房,愈會多造奶。不知有否躺下來餵,那可以邊餵邊睡,不至於太累。
5.改變工人餵奶方式,小食多餐。原因是用奶瓶餵,基本上奶水自動流出,容易吃得太快,吃得過量也不知及不能控制。bb自己不能像吃媽媽那樣地控制吃多少。

由於你己餵了四個月,是應該建立了足夠奶量,bb一直也有適量增重吧!如果有,問題便是餵哺的管理可以去改善。反之,太早食固體可能引起其他問題,而且即使開始吃,在頭一年母乳仍然是主要食物。 親親

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
4個月食雜糧,bb消化系統會很辛苦,可能會影響日後健康,

4個月食雜糧,bb消化系統會很辛苦,可能會影響日後健康,世衛建議全母乳至6個月大,其實你都做得很好了,先放鬆心情,心急是解決不到問題,只會影響奶量,尤其是泵奶時,心情很重要,你可以試試早上第一餐餵亞b時一邊餵另一邊泵,因為你早上餵兩餐,bb好多時是未訓夠,飲量不多,加上早上是奶量較多的時段,所以你在第一餐偷奶,偷到的奶都有不少的。

上班媽媽大部份都要偷奶的,及在假日在家中餵奶時偷奶儲起,bb飲7-8oz是平常事,因為母乳含水量多,要飲多d才飽。

你亦要注意自己身體的狀態,飲食健康d,心情靚d,睡眠充足,飲多d魚湯木瓜湯,便可改善。 心

 

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?