You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 儲奶問題

免費索取 育嬰手冊

儲奶問題


Blessa
Blessa 的照片
Member: 5200
Joined: 2014-08-27
列印版本列印版本

BB 兩個月大, 3個中食一次奶, 如用奶瓶每次食差不多4安.
基本上食一邊可飽, 之後我會PUMP 另一邊及泵清BB食個邊來儲, 兩邊計埋可泵到約3安.
如果我沒有埋身個餐兩邊可泵到4-5安. 如果係零晨時份, 餵完BB一邊後兩邊計埋有時可泵到5-6安, 因為我發現BB 零晨食少少就訓了.
我一日泵2-3次,前幾日返健康院姑娘話我泵太多,儲太多, 怕BB 食不到後奶. 我聽了後十分困擾, 我是真的泵太多了嗎? 但就快返工, 如果到時有壓力唔慣以至奶量下跌怎麼辦? 多奶總比少奶好吧? 如果到時返工真的SETTLE 再泵少D 可以嗎?
而且BB 的大便也有渣, 表示她應該食到後奶了, 體重也在50 percentile.

很想你告知我是否做錯了, 真的泵太多嗎?
這幾天因為姑娘的說話, 我不敢泵太多了, 只泵BB沒有食個邊, 但如果佢食完個邊我仲有脹我會泵埋佢食左個邊, 因為我唔想塞.

另外很多謝你幫我地D媽媽解答那麼多問題. 辛苦了.

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 你想儲奶返工用泵多D係正常,但姑娘講嘅野亦有佢嘅道

你好,
你想儲奶返工用泵多D係正常,但姑娘講嘅野亦有佢嘅道理只係佢冇解釋清楚。
1)如果你每次埋身BB食一邊你泵另一邊其實唔會令BB食後奶太少,但如果你埋左身果邊都有泵,身體會做過多奶令BB埋身食時食太多前奶。
2)而家你嘅量已經係好多,要考慮如果返工唔可以泵咁多次奶時就好容易谷奶同塞。同埋返工後始終埋身會少左,塞左就較難解決。
3)如果你返工可以有時間泵奶,一般做儲備其實有幾日嘅量已經夠。太多奶BB飲唔哂其實幾浪費。人奶會因應BB長大而成份有少少改變,所以必要時先用冰奶。同埋有D BB唔太鍾意食冰奶架,你儲咁多佢食唔哂就白費你心機喇。

你而家咁多奶可以慢慢減,如果平時泵到4安你泵3安就停,持續幾日又減一安...返工前兩星期開始模疑返工嘅泵奶時間表等身體適應下。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?