You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 33 日人仔體重唔理想

免費索取 育嬰手冊

33 日人仔體重唔理想


Gerund
Gerund 的照片
Member: 5133
Joined: 2014-07-17
列印版本列印版本

Bb 出世時重2.505 kg, 尋日約1個月番健康院打針磅2.95kg, 姑娘話1個月要重500G, 我阿b冇所以要見醫生,醫生建議餵密d,補奶,同時間見左人奶姑娘,餵奶姿勢冇問題。我而家係feed on demand, 不過阿b食奶唔識自己甩咀,餐餐由佢食可以食成個幾鐘,有時見佢d食奶力弱左我就會試下甩佢咀,如果ok 佢就會訓,唔ok 又要再俾佢食。平均咁樣餵1 日餵到7-8 餐,阿b食完又或者我脹奶就會泵奶,每次泵到小就20ML, 多可以去到90ML. 臨訓個餐會補EBM 50-90 ML 俾佢。今次見完醫生人奶姑娘,佢地建議我唔好feed on demand, 要1日餵10-12 餐。咁我係咪應該2-3 小時叫醒佢餵奶,另外每餐應唔應該加EBM/ 奶粉俾佢等佢增磅。阿b之前每日平均都有6-8 塊濕片。因為磅數既問題攪到個人好tense, 成日都想喊係咪自己唔夠奶,希望你地可以幫到我

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, BB重量雖然未達標,但其實佢只係差55G就達標,你

你好,
BB重量雖然未達標,但其實佢只係差55G就達標,你唔使太擔心。BB食8次奶係較少,佢有冇黃?(黃會令佢攰而唔想食奶)
你可以試下每2-2.5鐘整醒佢食奶,每次盡量餵一邊確保佢食得多後奶(如果佢唔夠當然可以比另一邊啦)。
BB重唔重、肥定瘦要睇遺傳同佢自己吸唔吸收。你全埋身再泵都有咁多奶即係你身體做緊嘅奶比BB需要嘅多,你又點會唔夠奶呢?如果你想自己壓力冇咁大你可以每日有幾餐補泵奶比佢,如果補左泵奶佢都一樣追唔番條生長線咁就唔關佢食得多唔多事。
每個BB都有自己嘅生長速度,生長線只係參考,唔值得為左增磅而有人奶唔飲飲奶粉,人奶有好多好處係奶粉冇。
PS:我D朋友BB入唔到生長線而轉左奶粉,但BB都係冇入番生長線,反而停左人奶成日病

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?