You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 泵奶泵得少, 但手擠反而得, 點解呢

免費索取 育嬰手冊

泵奶泵得少, 但手擠反而得, 點解呢


Garfield Carmen
Garfield Carmen 的照片
Member: 4988
Joined: 2014-04-25
列印版本列印版本

BB三個半月, 每朝早都比佢啜完先返工, 啜完會用機泵番食唔哂果D, 不過泵得好少, 但手擠又得喎, 擠擠吓又出好多奶.都唔明點解.

我係公司都係用手擠(因為得一個泵機係屋企), 每次擠半個至四十五分鐘, 擠到個乳房有點痛,仲發覺開始實, 可以點算呢.

其實BB一出世己經半人奶, 因為太輕所以係醫院已經要補奶粉, 現在已經追回同齡BB的磅數, 佢每日食五餐, 有兩餐係全人奶, 我想盡量做到全人奶, 係咪妙想天開呢.

另外佢塊面有嚴重濕疹同奶癬, 已經睇咗醫生仲開咗輕量類固醇藥膏比佢, 不過都仲係痕到個頭係咁郁, 係咪應該要帶佢睇皮膚科呢.

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 手擠奶的確效果係會好過用泵,一黎手擠較似BB吸啜,

你好,
手擠奶的確效果係會好過用泵,一黎手擠較似BB吸啜,二黎手擠可以針對仲有硬嘅位置去擠。
手擠奶其實唔需要好大力,只要姿勢正確細細力D奶就出,你可以睇下協會哺乳學堂片段
要追奶幾時都可以追,只要你肯努力。BB肯埋身已經機會大好多,你起屋企就盡量全埋身。如果佢已經戒左夜奶就最好半夜最少泵一次奶。我地泌乳激素夜晚係最多,餵夜奶/夜晚泵奶對奶量有好大幫助。
BB有濕疹你更加要比多D人奶佢呀,你要同佢睇醫生控制住唔好惡化呀。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?