You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 公司的蒸籠

免費索取 育嬰手冊

公司的蒸籠


Bobofung
Bobofung 的照片
Member: 5009
Joined: 2014-05-08
列印版本列印版本

公司有個不銹鋼大蒸籠, 各同事帶鐵飯盒一起蒸飯, 請問這些蒸籠可否用來蒸泵奶parts, 如可以, 是否把泵奶用具放在鐵飯盒,放入去蒸十分鐘?及市面有無可以蒸的膠盒呢?謝謝

Bobofung
Bobofung 的照片
Member: 5009
Joined: 2014-05-08
謝謝

謝謝 微笑

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 呢d大蒸籠溫度比平時d

你好,

呢d大蒸籠溫度比平時d steamer高,你最好向代理了解清楚所有配件最高嘅耐熱溫度係幾多,以我所知部份奶泵嘅軟膠部份唔可以太高溫。
就算confirm可以放蒸籠steam你都要考慮衛生問題,如果你蓋住飯盒未必可以做到殺菌功效,唔蓋又怕其他野(餸汁等)跌左落去。
其實唔一定次次泵完都要steam,可以用完用熱水浪,然後放雪櫃,再用之前再用熱水浪下佢就得(其間冇用水喉水沖洗)。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?