You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 覺得不夠奶還是BB大食左...

免費索取 育嬰手冊

覺得不夠奶還是BB大食左...


man828
man828 的照片
Member: 4808
Joined: 2014-01-17
列印版本列印版本

BB接近3星期大~重3.15kg,一直每天(由凌晨00:00AM至23:59PM)餵9-10次,每次只餵一邊乳房15-30分鐘,BB排便都有至少6塊濕片,間中有便便.

近日發現便便開始由金黃色轉至泥黃色之外,以往早上還很有規律餵完bb就睡覺了,現在晚上(9:00PM-11:00PM)餵完BB好像不夠食那樣,都已經餵左成半個鐘了:(一放在BB床便大哭,感到乳房已被排空但是BB還要吃..於是比另一邊乳房BB食.. 凌晨3AM同6AM會再餵食~之後由早上06:00AM開始餵既時間很混亂,有時6:30餵完7:00又再嚷著吃..:( 逼住再給另一邊乳房比BB食.. 因為現在覺得要開始泵奶,不過又怕泵完奶,時間太短唔夠奶咁係米搞到BB不夠吃..又不知道究竟泵幾多才名BB食...現在不知道如何是好...

另外BB很怕黑一關燈便大哭,要開一盞小燈睡才可以,但我同老公習慣黑暗才睡得好~這個問題如何解決?

Vicky Tsang
輔導員
Vicky Tsang 的照片
Member: 4918
Joined: 2014-03-17
你好, 好多時bb突然食密左,媽媽會分唔到係自己“唔夠奶”

你好,
好多時bb突然食密左,媽媽會分唔到係自己“唔夠奶”/少左奶定bb食多左。一般埋身嘅媽媽好少會有突然奶量少左嘅情況出現,除非係病左、唔夠休息、有壓力、經期有機會少左d奶。無論係bb食多左定媽媽少左奶,只要媽按需而哺,一般幾幾日就會正常番。
你bb3星期大,應該係猛長期,一般星期左右就會正常番。猛長期係指bb起某個時期會突然食多左奶,一般會起3/6/9星期出現,但個個bb出現猛長期嘅時間未必一樣,有d bb係唔會有。

母乳專訊派發地點

Vicky

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?