You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 有無泵媽可餵到兩歲?我需要啲支持

免費索取 育嬰手冊

有無泵媽可餵到兩歲?我需要啲支持


Tiffanychan81
Tiffanychan81 的照片
Member: 2371
Joined: 2011-07-07
列印版本列印版本

有無泵媽可以餵到2歲?你地嘅奶量有幾多?我需要啲支持!我bb而家4個月,一向都唔係好肯飲奶,每次埋身都要玩半個鍾至一個鍾先肯啜10分鐘,而家直情唔肯啜,只肯用奶樽,奶量又跌咗成5-60ml ,有無人成功泵到2歲呀?

Jma
Jma 的照片
Member: 4119
Joined: 2013-01-18
由於要番工,BB兩個月大就只Keep倒每日埋身一次,其餘時

由於要番工,BB兩個月大就只Keep倒每日埋身一次,其餘時間係泵,毎日定時泵5次。到BB10個半月大,一天泵6次,因為BB唔肯埋身食。現在BB已經15個月大,繼續餵緊。其間只試過頭果幾個月每日補一至兩安奶,之後到而家都係全人奶,夠BB食。我嘅泵奶次數會隨住BB食奶次數調節,大咗,食固體多咗,食少咗奶,由於泵奶次數減少,奶量都會減,但夠BB食。加油,媽媽!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?