You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 突然没有上奶, 點算好!

免費索取 育嬰手冊

突然没有上奶, 點算好!


yui_christy
yui_christy 的照片
Member: 4053
Joined: 2012-12-15
列印版本列印版本

哭泣 今天BB剛滿月, 前3-4天開始,没有了上奶的感覺。且本應可以揸出每邊3 安士。但現在1 安士的揸得很艱辛。點解會咁樣呢。就算我飲了方間的多奶茶包, 飲了多少上奶湯水都係咁樣。埋身餵佢都引發唔到我上奶。真係救命呢, 有無人可以幫到我呢。

Ck_chong
Ck_chong 的照片
Member: 3638
Joined: 2012-09-26
我都試過有呢個情況,本身泵到6-7安士以上,突然泵得2安士

我都試過有呢個情況,本身泵到6-7安士以上,突然泵得2安士 ,但係我個胸勁漲,只有BB食先有上奶感覺!嗰唓勁灰想放棄,於是打比中醫問,佢問我係咪冇飲水!因為漲奶唔代表你有乳汁所以泵唔到出黎!
多飲牛奶同勁多水有幫助。加油! 微笑

yui_christy
yui_christy 的照片
Member: 4053
Joined: 2012-12-15
我也很想埋食餵BB,

我也很想埋食餵BB, 但係每一次都比BB啜到損左,唯有用手揸出來給BB.
本身我都有用電泵去泵, 但發覺無論我用手揸時間及奶量, 都仲多過用泵泵出來, 真係唔知點算。 哭泣

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
沒有上奶感覺不代表無奶的, 繼續埋身餵,

沒有上奶感覺不代表無奶的, 繼續埋身餵, 同時自己爭取休息及多吃飯飲水, 放鬆心情, 便可讓奶量提昇. 若擔心奶量不夠, 可從濕片情況去了解, 一般有5條聚手的濕片, 若情況有需要, 可埋身餵後補奶粉, 但只補少量, 當奶量回升便逐漸轉回全人奶.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?