You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 未足月出世BB好大食?正確餵奶方法?

免費索取 育嬰手冊

未足月出世BB好大食?正確餵奶方法?


Yin
Yin 的照片
Member: 3819
Joined: 2012-10-31
列印版本列印版本

BB在剛剛36週出世,重2.575kg,而家一個半月大。之前既三胎(足月出世)都係喂全人奶及全埋身喂的,而且只需要喂一邊已經夠飽,但係今胎既B仔食極都好次唔飽,食左一邊even超過25-30mins,方低佢冇5mins就又醒,食得好飽都瞓唔超過兩小時,後來我買了奶泵(第一次),泵出來比佢食,好嚇人呀,原來佢可以食到三安半到四安,但佢只剛剛滿月。而我泵一邊只得2安,一边得一安半,唔怪得佢食一边唔夠飽啦!所以我之後一邊比佢食一邊泵,泵出來的一安半到兩安都比佢食埋。可last到三小時再食。但問題/擔心出現1)方法正確嗎?2)會唔會越來越小奶 ?因為如果佢食果邊係produce左兩安就冇食,甘身體咪以為佢兩安就飽囉,而之後BB越大需求越大,甘咪唔夠食?3)怎樣可以train 到BB及身體食一邊就夠飽?好擔心噢,之前喂人奶全冇問題,依家好有挫敗感噢。

張運嬌
義工
張運嬌 的照片
Member: 3121
Joined: 2012-04-19
yin你好

yin你好 微笑
我跟你一樣有4個子女呀!我就8年生了4個小孩子;你的BB 36周出世,他食量是少食多餐,因為胃仔細,一次容納不多的奶,但是我見過有些不足月的BB竟然是食量多又餐數多,可能他們想增磅啦(食極都唔飽?! 但看他們的皮膚不段換新皮就知),每次抱他們到母嬰健康院磅重重得好好,辛苦都值得 哈哈大笑 你個BB已2個多月大飲奶會比之前更加有氣有力,會食得快咗,好叻呀!

Yin
Yin 的照片
Member: 3819
Joined: 2012-10-31
多謝你的回應噢,唔係三胞胎噢,7年半生左三個

多謝你的回應噢,唔係三胞胎噢,7年半生左三個 ,老三都六歲了才生老四的。
高麗嵾+簏茸我之後果碗都唔甘喝了。依家BB食奶嘅時間短咗(由35mins減到20mins就唔肯食啦)但都係兩個鐘頭就要食啦。唔知係咪所謂成長期過咗,需求減了?

張運嬌
義工
張運嬌 的照片
Member: 3121
Joined: 2012-04-19
Yin,你好犀利呀!之前三胎胞BB都喂到全人奶,今胎的BB

Yin,你好犀利呀!之前三胎胞BB都喂到全人奶,今胎的BB反而食極都唔飽,喂得咁辛苦 嘆息 大食的BB真係要喂兩旁才夠飽的,你可以同時間一邊埋身喂另一邊就泵出來,比家人幫手餵,這樣你就冇咁疲倦了,而且上奶也許會快及多.
另外,人參方面你不要太擔心,我都食過很多次,而且餵人奶都可以餵到囡囡20個月大;還有我見到很多中醫都有開人參燉鹿茸或人參燉鹿尾巴比餵人奶的媽咪大補,我見她們身體好了人奶也沒有少,不過一定要BB餵完人奶,媽咪才喝補品. 哈哈大笑

Yin
Yin 的照片
Member: 3819
Joined: 2012-10-31
大件事,一唔小心吃咗話會退奶的高麗蔘,點算好?好擔心噢!如

大件事,一唔小心吃咗話會退奶的高麗蔘,點算好?好擔心噢!如何追回去?請問有冇人試過?謝謝

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?