You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 戒夜奶

免費索取 育嬰手冊

戒夜奶


Ck_chong
Ck_chong 的照片
Member: 3638
Joined: 2012-09-26
列印版本列印版本

你好,請問如果BB戒左夜奶會否影響奶量?怎樣才可維持或增多奶量呢?如果夜晚唔需要餵?
我右乳房比左乳房少奶(右大約2oz,左4oz),所以我會多比右比BB吸,但有時冇甘快上到奶,所以都
會比埋另一邊,甘樣BB會唔會唔飽?如果另一邊只吸短時間?(前乳)
有時食晒兩邊佢好快又肚餓都冇甘快回到奶。 尷尬

Ck_chong
Ck_chong 的照片
Member: 3638
Joined: 2012-09-26
唔該晒。

唔該晒。 微笑

Katie Yam
義工
Katie Yam 的照片
Member: 3367
Joined: 2012-07-16
餵/泵夜奶對維持奶量好重要的, 就算BB戒左夜奶,

餵/泵夜奶對維持奶量好重要的, 就算BB戒左夜奶, 盡量都起身泵一次啦

如果我係你, 我會每次只俾一邊乳房, 最多餵完右邊O個餐, 早D俾佢食下一餐. 如果你真係需要餵埋另一邊, 你右邊最少要餵15-20分鐘, 確保佢吸到足夠既後奶先俾另一邊佢.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?