You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 乳房下入面腫咗粒波仔點算好?

免費索取 育嬰手冊

乳房下入面腫咗粒波仔點算好?


yuenmuic
yuenmuic 的照片
Member: 3352
Joined: 2012-07-12
列印版本列印版本

呢個星期乳房下面開始痛痛地,乳頭又無損,摸摸下發現入面腫咗粒波仔!試過仔仔埋身一路啜,我一路擠!亦試過用泵泵過,用手擠奶又試過,但粒波仔仍然喺度!已經唯持咗3/4日,點算好?打電話去健康院約見姑娘定去睇醫生好?如果睇醫生應該睇咩醫生好?

Kate Yu
義工
Kate Yu 的照片
Member: 3348
Joined: 2012-07-12
如果冇發燒有機會只係塞左,你可以先自行用熱水敷住用力按摩下

如果冇發燒有機會只係塞左,你可以先自行用熱水敷住用力按摩下再泵奶睇下有冇改善,如果情況未有好轉你亦可即時直接於辦公時間番健康院搵人奶姑娘幫手.
如果已經發燒就立即睇醫生,話俾醫生知你餵緊人奶,請佢開適合你嘅藥,記緊,無需停餵人奶.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?