You are here討論區 / 育兒心得 / 你哋有冇pump奶架?

免費索取 育嬰手冊

你哋有冇pump奶架?


昊霖媽媽
昊霖媽媽 的照片
Member: 36
Joined: 2008-09-18
列印版本列印版本

我每日定必pump最後一餐,放喺雪櫃,等佢明天晚上食,咁一來我就唔使驚去街夜咗阿囝冇得食,二來阿囝變成每晚食奶樽,咁就可以避咗佢當我係奶咀啦。

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
我泵咗11個月,現在唔再泵啦!

我泵咗11個月,現在唔再泵啦! 終於唔洗泵,當然是賴得就賴啦!

現在只是早、晚及放工回家才飲,方便很多。

......  當然唔介奶啦! 他飲得好開心呀!  純真

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
有用過!

有用過! 不過,最後都係劈埋一邊,吾用!

起初泵來泵去都係得10ml 左右.到後來試過阿仔成晚吾使食奶,第二朝谷谷地時泵,以為會有6-7oz 啦!鬼整佢,得個2oz,仲要俾屋企人話:成晚都係得咁多咋?!妳話邊夠個仔食吖! 嬲鬼得滯,自始就收埋左喇! 到家下仲吾見咁忽,想捐俾個協會都吾得.懷疑

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
我冇呀~ 除左阿仔出世之後既第 3

我冇呀~

除左阿仔出世之後既第 3 日,我出左院,阿仔要留院照燈,所以我泵畀佢食。

佢返屋企之後,我每次都埋身餵。雖然餵既時間耐D,不過我覺得慳好多功夫呀。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?