You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 泵唔清?!

免費索取 育嬰手冊

泵唔清?!


訪客
訪客 的照片
Member: 0
Joined:
列印版本列印版本

大家好呀! 我個b 呢家兩個月大, 我仲有一個星期就要返工勒!

上個星期我已經開始泵奶出黎做儲備, 但係每次泵完都覺得似泵唔清咁!

我電泵同手泵都用過, 都係咁既感覺...但係比bb食就會清到咁!

各位媽媽, 你地會唔會有咁既情況呢?

其實成日清唔曬會唔會對於造奶有影響呢?!

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
cindy73, 你用緊的電泵應該OK的,都可以考慮兩邊一

cindy73,

你用緊的電泵應該OK的,都可以考慮兩邊一齊泵,你已有一單泵,可以買多一個單泵便可。兩邊一齊,可以省時之外,亦會增加刺激的,因你的身髒會以為你餵兩個BB,就而造多些奶。

如你每次泵都會有兩次噴奶反射,是很好的現象,你不用擔心奶泵不清。

你而家的奶量都可以的。可試兩邊一齊泵,睇下有沒有幫助的。同時,要飲足夠的水份。

 

 

cindy73 (未確認)
訪客 的照片
Member: 0
Joined:
mrstin, 我之前都係全部比bb啜的,

mrstin,

我之前都係全部比bb啜的, 但係因為要返工, 所以要泵出黎比bb同我習慣下...

返工之後我係屋企我都會比bb埋身食!

我呢家用緊m字頭既電泵...ok嘛? 我見好多媽媽都話用, 所以我先再買一個泵!

但我係買單泵的, 係咪雙泵會好d架?

有呀, 每次泵每一邊都會有兩次噴奶反射架!

但係我呢家每三個鐘就會泵一次, 已經過左一個星期到, 但係奶量都冇咩加到咁, 每次兩邊加埋都係四安到!

係咪唔正常呢? 我可以點做加到奶量呀?

 

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
cindy73, 如果bb是肯吸啜的話,就一定係阿b埋身吃

cindy73,

如果bb是肯吸啜的話,就一定係阿b埋身吃清得乳房最好的。你的奶泵是專出吸奶用品公司的產品嗎?因一般出奶瓶公司的奶泵是吸力不夠,出奶情況會不太好的。另,你泵奶時,有沒有感覺到噴奶反射?如有,也不用擔心泵不清而影響奶量的。又,在泵奶時,可以試下將奶泵改變位置,如一向都只是垂直,試下移左一些或右一些,是可以刺激到多一些其他位置的乳腺,希望出奶可以好一些。

加油!

 

 

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?