You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 可能要靠奶粉輔助了

免費索取 育嬰手冊

可能要靠奶粉輔助了


餅餅
餅餅 的照片
Member: 2400
Joined: 2011-07-23
列印版本列印版本

我係全人奶媽咪,餵左寶寶8個月,寶寶依家食兩餐米糊,依幾日都有餵少少香蕉蓉,但近期發現寶寶d便便有少少血絲,隔3-4日先排便一次,而且發覺佢排便既時候比較辛苦,今日仲發覺痾得3粒便便,實實地。之前我覺得佢因為飲唔夠水,所以比多左水佢飲,但今日我發覺應該係我唔夠奶。我好唔開心,我好想繼續餵全人奶,無論我煲幾多款有用既湯水都幫助唔到上奶,我成日煲木瓜+魚+章魚+花生湯,效果都係唔得。其實寶寶都算經常性吸啜,因為每次氹佢訓覺,佢都要啜下先訓得著。我已經諗唔到再用咩方法喇~ 我依家心情好好好好好低落… 哭泣

*如果上天真係要我接受依個事實,我只好順從…唔好意思,開左個post佔左個位,好想同人傾下。

母乳專訊派發地點

不經不覺間,餵哺母乳快一整年了…
當中有苦有甜,希望能堅持下去,直到寶寶自然離乳=]

yunaohhhra
yunaohhhra 的照片
Member: 2776
Joined: 2011-12-08
你可以喝喝天然的发奶茶來发奶 亲喂母奶最能直接刺激乳腺增加

你可以喝喝天然的发奶茶來发奶
亲喂母奶最能直接刺激乳腺增加奶量
還有你要多补充水份
因为汤汤水水跟蛋白质摄取很重要

[此處違反討論區使用守則予以刪除]

另外像是豆浆/鱼汤/蚵仔都蛮不错~发奶茶对我来说也很发奶
但是也不能太常喝!!不然容易胖……
另外胸部大小跟泌乳量无关~!只要多亲喂多尝试些发奶品
你的母乳就会增加的!祝你产后哺乳顺利^^

miu
幹事
miu 的照片
Member: 8
Joined: 2008-06-11
我個BB九個月, 近日工作忙碌, 所以奶量都勁跌,

我個BB九個月, 近日工作忙碌, 所以奶量都勁跌, 加上BB大食, 搞到徘徊補奶粉邊緣, 不過, 我會叫自己努力, 多飲水同定時泵奶, 偶然要補都無法, 但堅持的話, 一定可以返回全人奶STATUS的, 加油.

母乳專訊派發地點

"Volunteers don't get paid, not because they're worthless, but because they're priceless!" - Sherry Anderson

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
餅餅您好! 是甚麼事令你覺得奶水不足呢?BB

餅餅您好!

是甚麼事令你覺得奶水不足呢?BB 有經常吸吮乳房,即是有慣性刺激身體,應該不會有奶水不足的問題。

另外,BB 已八個月大,可以煲粥比佢食,到時有粥水食落肚,可改善排便問題。除了香蕉蓉,也可以食蘋果,也是通便的食物。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?