You are here討論區 / 育兒心得 / 育嬰室的插蘇

免費索取 育嬰手冊

育嬰室的插蘇


nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
列印版本列印版本

頭先打去某商場問育嬰室有無插蘇,接聽電話是男,他禮貌地請我等一會,然後放下電話問其他同事,我聽到他說有客人打來問有無插蘇,又表示自己無入過去所以唔知,但電話裡頭的人似乎唔多清楚,於是佢唯有打比另一個同事問,電話裡頭的人問佢有咩用?他表示係客人查詢,對於用途都唔係好清楚,後來他回來問我有乜用途,我話想暖奶,佢話本來育嬰室係有暖奶器,但因為某d 問題拆走,唔知工程部的同事有無封埋個插蘇,要遲一點回覆我。

我聽佢到話自己無入過去果時忍笑忍得好辛苦,因為佢無錯嘅,而佢d 同事似乎幾大反應,聽佢把聲似後生仔,無乜機會用育嬰室,之於佢的同事問育嬰室插蘇有咩用,講真,阿媽打來問當然係用來暖奶啦,唔通用來電話差電咩。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

miuliu
幹事
miuliu 的照片
Member: 85
Joined: 2008-10-13
你唔打去問問,相信他們不會關心媽媽的需要。 多謝你!

你唔打去問問,相信他們不會關心媽媽的需要。

多謝你!

;)

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?