You are here討論區 / 媽媽的疑問 / 乳頭偏大, 會影響埋身餵嗎?

免費索取 育嬰手冊

乳頭偏大, 會影響埋身餵嗎?


heartofblue
heartofblue 的照片
Member: 2756
Joined: 2011-11-29
列印版本列印版本

BB一路唔係太肯埋身食奶,好多時一埋身啜一陣就無耐性唔肯再埋身啜,咁我媽就走去開奶粉比BB...
我好想堅持密d埋身餵,但BB真係無耐性,唔肯埋身然後不停喊...

去健康院時,醫生話我乳頭偏大,BB好可能食奶食得好辛苦,但人奶姑娘又無特別話我乳頭偏大...

雖然我己經停o左餵阿囡食人奶(因為有o左第二胎),餵完阿囡發現乳頭比以前好似仲大o左,我好擔心細果個唔肯埋身為又或者晌埋身食時會有困難...

因為知道埋身餵係最好,所以晌許可既情況之下我真係唔想泵出黎餵BB...

其實係咪真係會有困難呢? 有冇其他辨法?

.

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
其實乳頭大細同餵哺母乳既關係吾係太大.餵哺姿勢同技巧反而係

其實乳頭大細同餵哺母乳既關係吾係太大.餵哺姿勢同技巧反而係主要.
之前bb 吾多肯埋身既原因可能係用多了奶瓶餵,造成乳頭混淆.相比食奶瓶用既力係細d,同食得快d,bb可能會習慣左用奶瓶食而吾想費力埋身食.所以有抗拒既表現.

而泵奶出黎餵,亦都會有泵奶時既困難.尤其起初泵奶,媽媽又未適應到個泵,往往谷奶都泵吾出,使到自己同家人都以為自己無奶/吾夠奶.反而仲打擊自信心.

要餵奶成功,最好能在事前多認識餵哺的技巧.有足夠心理準備,然後在生產後,盡快餵(依家有d醫院在正常情況生產,都會俾媽媽在產房內餵哺),bb早d學識食奶,媽媽又快d上奶,咁就容易成功了!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?