You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 求救~ 點樣可以令 啊b嘴巴張得很大及上下唇均向後翻!!!!!!!

免費索取 育嬰手冊

求救~ 點樣可以令 啊b嘴巴張得很大及上下唇均向後翻!!!!!!!


mamacaca
mamacaca 的照片
Member: 2692
Joined: 2011-11-03
列印版本列印版本

前日見完母嬰院, 佢地話我姿勢錯誤, 及吮over 1hr過長, 同埋bb嘴巴張得細...
現在姿勢改了, 但吮時間都有45min同埋啊b個咀都係唔夠大, 都有令到乳云/頭有微痛...

係母嬰院工作人員教果時, 啊b吮得我好舒服...
但返到屋企, 已經盡量令啊b張大口(準備喊/打喊露)...
都係唔得...

呢兩日已改全人奶, 只有半夜補奶用杯飲
另外我發覺一邊乳房可以令佢有d滿足, 但另一邊好似唔夠(仲吮埋手)
我係每次一邊餵

求救~

母乳專訊派發地點

MaMaCaCa

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
mamacaca, 1)

mamacaca,

1) 擠出少許乳汁,塗在乳頭上,再將乳頭放在bb 的"人中"位置去引佢張開嘴.起初未能完全掌握,要耐心d 重復到啱為止.bb 只要搵到個啱既位,食得奶量比之前多,佢就會用返個啱既方法.如果妳容忍佢錯,佢就一直都吾知個啱既位響邊度架喇.俾心機啊!
2) 我地既兩邊乳房所長的乳腺數量未必完全相等,故有機會一邊多d奶,一邊少d奶.
3) 如果少奶既一邊餵完bb 後,佢仲係想食既話,就可以餵埋第二邊.下次再餵既就由剛才的第二邊餵先.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?