You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 奶量告急

免費索取 育嬰手冊

奶量告急


rice779
rice779 的照片
Member: 24
Joined: 2008-09-12
列印版本列印版本

版主你好, 我bb已經8個月多了, 我係個在職mama, 一路都係日頭&下午於office泵兩次奶, 頭1次會有5.5-7安, 下午一般3安幾4安. 放工, 半夜及早上埋身. 自1星期前面部皮膚發炎睇皮膚專科, 話要食5日藥既療程, 醫生亦說藥物安全可照餵奶, 但呢個星期一開始喺公司泵奶就發覺唔妥, 奶量竟得2安! 連噴奶反射都冇!果陣已經係食左3日藥, 後來去lactation consultant睇睇, 原來係皮膚藥作怪令我收奶, 更話好彩我bb仲食緊夜奶, 否則收得仲勁. 我由星期二晚起即刻停哂皮膚藥, 亦叫mami煲啲魚湯想再上奶, 亦食螺旋藻, 總之有咩係增奶既我都要試. 但今日已經係第3日了, 仍然冇乜起色, 版主, 死啦, 我會唔會就咁收爐呀? 我唔想呀, 我唔甘心! 有冇遇過咁情況? 要幾耐先可以回復? 而家埋身餵暫時都正常, 我諗佢夠飽既, 但泵出黎既見到都好down, 搞到每次都好有壓力, 情況更差!

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
對!不用灰心,心情放鬆,多休息多湯水,奶量好快回升!加油!

對!不用灰心,心情放鬆,多休息多湯水,奶量好快回升!加油!

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

mrstin
mrstin 的照片
Member: 12
Joined: 2008-09-01
我估原理同吃了傷風藥差不多,收了你的水份。以過住經驗,停了

我估原理同吃了傷風藥差不多,收了你的水份。以過住經驗,停了藥之後都可以回升的,當然不是立刻,都要俾時間身體過濾了那些藥物嗎。

所以,你不要灰心,相信你自己,你一定可以回升到奶量的。在公司泵奶時先做深呼吸,面帶笑容。有幾多都好,告訢自已只係暫時性,會一路一路咁增加返的。

加油!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?