You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 全泵奶媽媽

免費索取 育嬰手冊

全泵奶媽媽


king2704
king2704 的照片
Member: 2459
Joined: 2011-08-14
列印版本列印版本

BB依傢13日大,起初5日左右都係埋身餵,但一來埋身餵佢食得好慢同埋坐完月就要返工,所以轉左泵出黎餵.尋日返健康院,BB冇黃而且體重上升理想.

依傢每隔3個鐘就會泵一次奶,每次泵到3-4oz不等,泵奶會唔會慢慢增加奶量?因為BB開始食得多,但奶量好以冇咩點增加...

BB依傢每2-3個鐘食一次,每次3oz左右,但哩兩日佢食完3oz都好似唔多夠...我係咪應該俾佢食夠為止?

仲有,依傢連晚上零晨都會按3個鐘咁泵一次奶....但真係好辛苦,訓唔夠...其實晚上零晨係咪唔應該起身泵奶?

煩請大家share下俾我哩個新手.. 心

king2704
king2704 的照片
Member: 2459
Joined: 2011-08-14
susu0702 我想問你開頭又係點? 我個B出世15日,

susu0702
我想問你開頭又係點?
我個B出世15日,我一日泵6-7次左右,有2次係夜晚,每次100-120ML左右...

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
king2704您好! 如非母嬰分開,建議在坐月期間盡量直

king2704您好!

如非母嬰分開,建議在坐月期間盡量直接餵哺,可以減省擠奶及清潔消毒的工序,而且餵夜奶只需揭起上衣,較省時方便。而且將來復工後,能夠見到BB 的時間會減少,能夠親自餵哺BB 的機會也會減少,好好珍惜這段可以日夜抱住BB 餵奶的時間。

BB 食奶時間長,一般而言,初生的嬰兒會用較長時間吸吮母乳,嬰兒每餐需要吃不少於15-30分鐘 (不斷吞嚥的吸吮而非含著乳房睡覺),嬰兒吸吮時,最好盡量先讓嬰兒吸清一邊乳房 (一般約需15-20分鐘),另外,減少BB 的衣服也可令BB 清醒食奶。

回答你的問題:
1. 同一溫度的母乳可以混合,食用期限仍以最早擠出的時間計算,假設早上十時的奶和下午兩點的混合,食用期限是早上十時起點。
2. 可以。將來上班後,每樽以BB 每一餐奶為單位,方便照顧BB 的人餵奶。
3. 如預計該瓶母乳在48 小時內也不會使用,最理想在擠出後10 小時內,把已放在冷藏格的母乳轉存於冰格。
4. 可用60 度熱水坐熱,暖暖地就OK,因母乳的溫度同體溫差不多。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

king2704
king2704 的照片
Member: 2459
Joined: 2011-08-14
我再想問下咁你地點儲存D人奶?

我再想問下咁你地點儲存D人奶?
我泵完直落奶樽跟住放下格.
但我用雙泵,有邊多一邊少,一邊有2OZ一邊有2.5-3OZ
過左一日裡面有幾枝2OZ...

1.我想問我就咁將雪櫃兩板2OZ倒埋一齊係咪冇問題,因為同一溫度?
2.我想問我有D一枝有5OZ,如果BB要飲,我將3OZ倒落一枝消毒左但冇放入雪櫃的空奶樽跟住坐熱,可以嗎?因為我怕雪左的奶跟冇雪的空樽溫度唔同會有細菌...
3.通常你地放下格會放幾耐就轉上上格? 因為我依傢奶仲係少,多數放下格都食晒未轉過上上格.
4.下格拎出黎的奶,我會用熱水煲D水黎坐熱,水溫約80度,坐到40度左右俾囡囡食,咁樣做正唔正確?

susu0702
susu0702 的照片
Member: 2342
Joined: 2011-06-27
我都係全泵奶媽媽, 開始時都係3個鐘PUMP一次,

我都係全泵奶媽媽, 開始時都係3個鐘PUMP一次, 每邊泵清之後再泵多5MINS, 俾身體多啲刺激做奶, 或者試下用手擠奶, 會擠得清啲, 都會多啲奶,最緊要KEEP住泵夜奶, 因為要KEEP泵夜奶, 所以朝早如果有屋企人幫手就俾屋企人揍, 自己日頭休息多啲, 等身體習慣左, 就可以慢慢延長泵奶間隔, 我個B兩個幾月LA~已經返緊工, 一日泵五次, 每次有200-240ML, 夠BB食有多~你都要加油AR!!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?