You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 想轉全埋身

免費索取 育嬰手冊

想轉全埋身


bbho
bbho 的照片
Member: 2381
Joined: 2011-07-12
列印版本列印版本

阿B差不多個半月大, 之前因為佢啜得唔好, 經常啜損, 所以全泵, 上星期開始, 試下每日朝早果餐比佢埋身食, 又好似食得幾好喎, 所以想轉返埋身...
今朝已埋身食左三餐, 6:00, 7:00, 9:00, 每次一邊15-30分鐘, 佢食到訓著就放開佢, 想問下

1. 佢食得咁密係咪佢每餐都唔太飽呢?
2. 佢食完頭兩餐有少少尿, 但條片唔係好重, 咁係咪唔夠飽呢?
3. 聽講滿月後唔係睇有幾條片, 係睇佢重得好唔好, 但要等佢兩個月先返健康院磅, 咁我依家點先知佢食得夠唔夠?
4. BB幾大先會隔耐D / 定時食一餐?

唔該哂!

bbho
bbho 的照片
Member: 2381
Joined: 2011-07-12
Thanks

Thanks Happy_Crazy_Mama~

我今朝試過, 其實我睇唔到佢咀形岩唔岩, 但我無痛係咪即係OK?

不過佢啜左30分鐘都係無自己甩口, 但我見佢咀形變細, 係度妹下妹下, 所以就mon返佢出黎, 咁佢又訓著左, 我就當佢食飽, 岩唔岩呢?

Happy_Crazy_Mama
Happy_Crazy_Mama 的照片
Member: 2170
Joined: 2011-04-30
Bbho,我覺得‘躺臥式’餵起來比較輕鬆(兩個一起躺下,沒

Bbho,我覺得‘躺臥式’餵起來比較輕鬆(兩個一起躺下,沒有那麼累嘛!),那時候姑娘都有教我要幫手‘翻開’寶寶上唇的(下唇如果姿勢不對也要,可是媽媽自己一般是看不到的)。先側臥,姑娘話齋:‘肚dum對肚dum’,寶寶嘴巴對準乳頭就可以抱她過來讓她試了。最重要看着寶寶嘴巴要張得夠大,基本上姿勢就較正確了。

微笑


母乳專訊派發地點

I am a mother of an apparently underweight girl.
Fed on the whole variety of food, she eats a lot and still loves to enjoy the breastfeeding time, although it is just a tiny proportion of her daily nutrition intake. ;-)

The best gift a mother can give her babies, in addition to unconditional love, is breast milk!

我的曳曳可以享受喝奶時和我親近的寶貴時光直到現在接近兩歲,你家的寶寶也可以!

bbho
bbho 的照片
Member: 2381
Joined: 2011-07-12
洋洋媽, 我都希望BB鐘意親近我啦,

洋洋媽, 我都希望BB鐘意親近我啦, 所以我想埋身餵多D...但我只會打橫抱BB既餵奶姿勢, 而且BB唔係每次都含得岩, 有時要試幾次先成功, 咁躺臥式係咪比較難? 可唔可以分享下個技巧? 謝謝! 微笑

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
bbho, 睇黎妳bb

bbho,

睇黎妳bb 係好鍾意親近妳喇.
我初生洋洋時,佢"痴"身既程度,當時簡直想C....
但現在再回想,實在有D 懷念..... (佢現在8歲了)討厭
個黎月的人仔,其實仲好細個,佢好需要妳心口俾到佢溫暖既安全感架.
如果妳太疲倦,可以用躺臥式餵BB,媽媽同BB 都躺下,佢會易D瞓著同甩口架.

躺下時,妳的兩腿需要一個大枕頭隔著,人就不易返過BB身上.
如未太習慣躺臥式餵奶,可請家人看著一下,知道BB 睡著就把他抱開,
或提醒妳要瞓得跟BB 有相當的距離.
我以前會在BB 睡著甩嘴後,將他移到腳仔向著我腰部對開,大家成了個"T"字位置睡覺.

bbho
bbho 的照片
Member: 2381
Joined: 2011-07-12
nikitac,

nikitac, 謝謝您的解答!

我再去健康院搵姑娘確認食奶姿勢正確, BB應該食到奶的, 但另一個問題係, BB 唔識甩咀, 我同姑娘講, 佢可以食成個鐘都仲啜緊, 姑娘話唔會架喎, BB已個幾月大, 應該半個鐘內會食完, 食飽就會甩咀, 咁我就即場餵比佢睇啦, 餵左大半個鐘佢都仲啜緊, 連姑娘都話, 佢好似真係唔識甩咀... 大吃一驚

其實每次埋身餵都會遇到咁既情況, 咁我無可能無止境咁比佢吸啜, 我應該點先為之餵完一餐呢?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
bbho您好! BB 滿月後,通常不會用排便作為BB

bbho您好!

BB 滿月後,通常不會用排便作為BB 是否吃得夠的指標,因為很多母乳BB 的排便次數會在此時開始減少,有時甚至相隔幾天才排便一次。

食奶姿勢正確,那便不用擔心咁多,母乳會越餵越多,按BB 需要餵奶就可以了! 有型

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

bbho
bbho 的照片
Member: 2381
Joined: 2011-07-12
nikitac,

nikitac, 謝謝您的回覆!

我尋日去左健康院搵母乳姑娘, 佢地話BB個咀形好靚, 同埋我聽到佢吞嚥既聲, 所以姿勢應該OK架...

今日餵左 6:00(30分鐘), 7:00(15分鐘), 9:00(30分鐘), 12:00(60分鐘), 15:00(50分鐘), 但每次都唔係佢自己甩咀, 係我見佢訓左攪極都唔醒, 只係吸住乳房但無啜到, 所以用手指尾sip入佢咀角拎返乳頭出黎架, 咁佢又無喊, 所以我就當佢食飽...

但係食左呢5餐, 只有2條重片同2次大便, 咁係咪太少呢?

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
bbho您好! 1 & 2.

bbho您好!

1 & 2. 若之前經常吮損,常見原因是因為BB 食奶姿態不正確,你留意一下BB 食奶的嘴形係咪咁:

* 嬰兒的嘴巴張得很大及上下唇均向後翻
* 含著整個或大部份的乳暈
* 舌頭應在乳頭及乳暈下面

BB 食奶姿勢不正確,會影響BB 食唔足夠的奶,令食奶次數頻繁,所以在了解BB 是否夠飽之前,關鍵要睇BB 食奶的嘴形。

初生至六星期大的BB,兩小時食一次奶是很常見,餵母乳的大原則是按需要餵哺,亦由於每個BB 是獨立的個體,進食的習慣人人不同,大大下你自然會摸索到BB 幾耐先食一次奶,而且按需要餵哺的BB,一旦食夠奶,甩嘴離開乳房是不會大哭,已代表BB 食飽。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?