You are here討論區 / 早產及0 - 2 個月寶寶 / 全泵奶媽轉做埋身, 點做好呢?

免費索取 育嬰手冊

全泵奶媽轉做埋身, 點做好呢?


daisylhn
daisylhn 的照片
Member: 2297
Joined: 2011-06-16
列印版本列印版本

bb 而家已經一個月零4日大, 初生時因各種問題而出入醫院一個禮拜, 慣左奶咀, 加上我乳頭平坦, 佢完全唔肯&唔識埋身. 只好繼續泵出來比bb 飲, 坐月時隔2-3小時泵一次; 而家已經儲了足夠冰奶... 如每隔3小時泵的話, 兩邊共可泵約 3-4安奶.隔5小時就最多泵到5-7安

但仍想試埋身, 所以每天都會用些時間比佢試下舔/含nipples, 直至前幾天, 接近滿月時, bb 忽然啜到over 30mins, 之前仲只係啜兩三啖就唔要... 不過, 只識食一邊乳房(多奶的) ,另一邊(少奶啲) 仲係含兩啖就lur

自此就想train 返佢埋身, 但我唔知佢啜得啱唔啱, 望過佢咀形應該正確, 但佢食時有啲"得得"聲, 啜幾下先吞一吞, 吞幾次停一停, 而且係平時吞一啖水/口水的聲, 人哋話啜得啱應有好似用樽吞奶的gu gu 的吞嚥聲,佢只係間中/ 開頭有咋...咁係咪啱呢?佢又啜到15- 30 分鐘, 但再補番泵奶比佢(60-90ml) , 佢又食得哂 (平時用樽食100-120ml), 而且我都幾夠奶, 佢啜完再泵仲有50-70ml, 都唔知佢係咪唔夠力啜, 所以啜得咁少?

而家仍跟番schedule 大約3小時一次, 每餐都係先埋身30分鐘, 再補泵奶比佢, 但有時佢唔肯飲番泵奶的話, 佢會2小時就醒; 而家滿左月, 其實可否直接轉做埋身feed on demand, 而唔補奶比佢呢?但過了坐月, 屋企只有我同bb, 唔知密番餵奶攪唔攪得掂啲家務.試了兩天埋身+泵奶, 計埋湊佢的時間, 只能勉強煮到午飯及洗少少bb 紗巾咋, 唔知係咪因為轉了餵奶模式, 佢呢兩日都瞓得唔冧, 同埋易忟憎

另外, 我覺得佢食唔清我一邊胸, 食完再泵都有好多, 係咪over supply 左?需要減少泵奶次數嗎?昨天試過連續兩餐比佢啜, 中間無泵走啲奶, 後來谷奶谷到痛, 都係要泵番走啲奶. 咁樣落去我驚好易乳腺炎﹗

很長, 希望不要介意﹗

alicelaw2002
alicelaw2002 的照片
Member: 2102
Joined: 2011-04-10
個人覺得medela swing果隻幾好用~你試下~

個人覺得medela swing果隻幾好用~你試下~

gloriahops
gloriahops 的照片
Member: 2300
Joined: 2011-06-19
hi daisylhn, 你好有恒心呀^^,

hi daisylhn, 你好有恒心呀^^, 我都打算9月中生左bb後, 都會餵人奶, 因坐完月後要開工lu, 到時可能要係寫字樓泵奶, 唔知可唔可以介紹一下邊隻奶泵比較好呢。 希望我都可以好似你咁...成為成功例子之一啦...

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
daisylhn妳真的做得很好,而且很努力,全埋身一定可以

daisylhn妳真的做得很好,而且很努力,全埋身一定可以!

現在能否全部feed on demand 而不揼奶,要看看bb吃奶的情況,是否能有效地吃足奶。

如要補奶,有沒有想過用feeding tube來補揼奶?看你的情況,有可能寶寶在埋身時未太理想,因為bb仍細,有時大D自然會吃得好D,而且開始時吃奶瓶,bb也要時間學習如何吃媽媽的乳房。

所以在餵母乳時,可以用tube來補奶,以免用了奶瓶有影响,但也可以用杯仔。用tube的好處是bb可以花多些時間在乳房上,學習吃奶。詳情請電郵。

很明白現在沒有時做家務。如果遟些能少D揼奶,又利用sling揹bb,自然可以多D時間,及多些活動空間。現在最重要都是花時間在bb身上,暫時惟有忍耐一下!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?