You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / 全人奶八個月,奶量漸少。

免費索取 育嬰手冊

全人奶八個月,奶量漸少。


nigal kwok
nigal kwok 的照片
Member: 1432
Joined: 2010-09-10
列印版本列印版本

已經全人奶八個月了,雖然仍夠餵佢,但每次泵奶量由之次每次十安逐漸變到現在的五安,真係越來越灰心,但真係唔想加奶粉。幸好囡囡有食粥仔同糊仔,所以先夠。
奶奶成日話身邊朋友都說囡囡瘦,經常叫我唔好再餵人奶轉奶粉,真係好唔開心,但健康院又說她合格,所以我繼續堅持,直到無奶為止。

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
nigal kwok您好! 由於母乳分泌多少是按BB

nigal kwok您好!

由於母乳分泌多少是按BB 吸吮而定,全泵的話,每次泵奶時不妨多泵五分鐘,製造需要信訊。

希望幫到你。 心

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

nigal kwok
nigal kwok 的照片
Member: 1432
Joined: 2010-09-10
自從生完囡囡後兩個月復工,我一直都係泵奶出黎,因為佢已經唔

自從生完囡囡後兩個月復工,我一直都係泵奶出黎,因為佢已經唔肯埋身餵,認人果排我連摸下佢都會喊,好彩佢後尾都肯跟我。我試過用兩個奶泵同時泵但效果都係一樣,仲有咩方法可以增加奶量呢?

nigal kwok
nigal kwok 的照片
Member: 1432
Joined: 2010-09-10
好多謝你地嘅鼓勵,我見到囡囡成日笑同埋好似識聽我地講野真係

好多謝你地嘅鼓勵,我見到囡囡成日笑同埋好似識聽我地講野真係好開心呀。我同我先生都覺得因為食母乳所以咁精靈,我會繼續努力比做好嘅佢。

Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
加油呀~ 既然健康院話合格, 咁就唔使擔心 BB

加油呀~
既然健康院話合格, 咁就唔使擔心 BB 食得唔夠啦! BB 有人奶, 粥仔糊仔, 又可以食水果, 佢會夠飽夠營養的!
詁俾奶奶知, 無論餵咩俾 BB 食, 目的都係想佢健健康康! (唔係淨係谷肥佢俾啲朋友睇架嘛~)

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
nigal

nigal kwok您好!

世界衛生組織建議婦女以純母乳餵養嬰兒至六個月大,然後添加固體食物,附以母乳餵養至兩歲或以上。

你能餵母乳超過六個月,達至世衛建議,已經做得非常好!千萬不用灰心,餵得幾多比幾多,BB 有母乳食很有福氣呢!

至於體形方面,奶粉雖然添加了不少營養素,可是實際功效成疑,你看看神奇奶粉不神奇,你想想,BB 也許比同月齡BB 體形不一樣,但BB 精靈活潑,愛笑,喜歡玩,甚少生病,健健康康的,這不也是很重要嗎?下一次不妨跟BB 嫲嫲說:「健康最重要!」太肥對BB 來說不是好事呢,不妨看看嬰兒的健康與體型 一文,有更詳盡的解釋。

希望幫到你。 心

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi nigal

Hi nigal kwok,

你已經係餵了全人奶八個月,真係唔容易,你做得好好。好開心你會繼續堅持,直到無奶為止。

其實肥瘦真係要睇bb吸收情況而定,我真係有朋友餵了八個月而轉奶粉,但bb體重都係保持在0-10%之內,大約一年後,那位媽媽都認為自己真係應該餵母乳,但過咗就唔可以回頭。

休息,放鬆,多飲暖水。

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
唔好灰心啦, 你話 "幸好囡囡有食粥仔同糊仔,所以先夠",

唔好灰心啦,
你話 "幸好囡囡有食粥仔同糊仔,所以先夠", 咁即係夠啦!
佢會漸漸食多D固體, 食少D奶架嘛,
我覺得你繼續堅持落去就得!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?