You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 時間表仍然不穩定

免費索取 育嬰手冊

時間表仍然不穩定


Suzanne
Suzanne 的照片
Member: 1954
Joined: 2011-02-18
列印版本列印版本

我阿B已兩個月三個星期, 一般埋身吃奶時間為20分鍾, 但這兩天突然吃45分鐘, 我見她仍餓, 便給另一邊給她吃, 時間表又突然亂了, 是否BB想吃多些但我身體仍不夠奶, 每次也兩邊餵, 她仍似不夠飽, 近兩天的餵奶時間長了很多, 又亂了, 是否正常?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
bb可以那麼好瞓,看來已踏入穩定期了.不過,父母都想bb的

bb可以那麼好瞓,看來已踏入穩定期了.不過,父母都想bb的作息時間跟自己的生活習慣相配合的.可以試試:
1) 日間bb瞓時,將房中的窗簾打開,使陽光進入室內.消減吓佢既睡意.
2) bb睡了三至四小時後,就開始放些音樂,甚至聲浪可以大少少,亦使bb易d醒.
3) 同2)一樣,除了放音樂,亦可以為bb換片及抹面,甚至跟bb傾吓計.呢d都係親子教導既時間,務求bb無咁易又瞓番.

希望幫到妳.

Suzanne
Suzanne 的照片
Member: 1954
Joined: 2011-02-18
我想我阿b很貪睡多過愛吃, 真的, 佢日間睡得多,

我想我阿b很貪睡多過愛吃, 真的, 佢日間睡得多, 晚上不願睡, 但我試過十一時叫醒佢食, 佢睡著吃了十分鐘便不願吃, 叫極佢都唔起身, 點知, 隔3-4小時又醒來, 我都很想調整佢的時間表 ,但係, 次次晚上十一二點, 又睡了, 叫醒, 又吃得少, 怎辦? 我不要!!!

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
你bb真係叻叻,可以一睡就五六小時。 但日間睡上六小時,晚

你bb真係叻叻,可以一睡就五六小時。

但日間睡上六小時,晚上會否唔多願睡呢。如果可以,日間大約三四個鐘都要食一餐,但晚上就不用叫佢啦。

加油努力!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

Suzanne
Suzanne 的照片
Member: 1954
Joined: 2011-02-18
謝謝你們的分享, 不過我仲想知, 如果阿b 睡了覺,

謝謝你們的分享, 不過我仲想知, 如果阿b 睡了覺, 我需要叫她起床吃奶嗎? 因為有時候, 佢可以在日間睡5-6小時, 試過下午兩點九吃過奶, 睡至晚上九時九才吃, 又試過黃昏六點吃, 便晚上十二時吃, 再翌日六時吃. 我需要為她定時間表嗎? 因為依家只要佢想吃我就給她

Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
寶寶已接近 3個月大, 會否是

寶寶已接近 3個月大, 會否是 "猛長期"?
猛長期的時候, BB 索食會較頻密... 她想吃便餵, 媽媽身體會因應 BB 的需求調節, 製造足夠的乳汁. 這段期間媽媽要經常餵哺, 儘量爭取多點時間好好休息啊~

icedlemonade
icedlemonade 的照片
Member: 67
Joined: 2008-10-02
快要三個月大, 正正係典型的 "急速成長期" (猛長期,

快要三個月大, 正正係典型的 "急速成長期" (猛長期, growth spurt), BB 會突然間勁大食, 媽媽只要按 BB 需要密密餵, 奶量就會好快增加, 以配合 BB 成長後既需要~

growth spurt 十日八日就會過, 之後 BB 就會正常返D, 唔駛擔心, 千祈唔好補奶粉~

小朋友整個成長期會有多次 growth spurt~

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?