You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 急問 - 飲奶問題

免費索取 育嬰手冊

急問 - 飲奶問題


manhoi
manhoi 的照片
Member: 1963
Joined: 2011-02-22
列印版本列印版本

我BB依家3個月,係飲奶粉+人奶,因太太要返工,所以早上用奶樽,晚上則埋身餵。

但最近BB唔肯飲奶,1日飲5~6次,每次用奶樽飲1oz就開始爭扎,要用45mins先會飲到大約3~4oz,晚上埋身有時飲5mins訓著,叫都叫唔醒,用過開奶茶,但無明顯改善。而且可以5~6hrs都可以唔飲奶,但又好訓得。

好苦惱,究竟發生咩事,有無方法可以改善呀。 傷心

manhoi
manhoi 的照片
Member: 1963
Joined: 2011-02-22
洋洋媽: 試過,但唔WORK。 nikitac: Let

洋洋媽: 試過,但唔WORK。

nikitac: Let me try.

Suzanne: 應該唔關掃風事,因為我每次掃完風,仔仔都會"ER"1~2聲,但之後都會唔飲。

THX~ ANYBODY. Now, I try to use the pacifer which for 3+ months. I hope that it will be worked.

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
manhoi, bb到了3個多月大,好多時因為頸仔有力了,

manhoi,

bb到了3個多月大,好多時因為頸仔有力了,喜歡自主的東張西望,食得好吾專心.這時,照顧者要耐性點,與及安排一個較安靜既地方(無咩吸引到佢既),俾佢食奶.

另外,bb可以5-6hrs 都吾食....咁bb出生時的體重跟現在的分別大嗎?
因為有d 嬰兒響初期食得多,重得較多,但係之後又會放慢落黎都吾定架.

nikitac
nikitac 的照片
Member: 4
Joined: 2008-03-13
manhoi您好! 除了唔食奶之外,有無其他唔舒服例如成日

manhoi您好!

除了唔食奶之外,有無其他唔舒服例如成日無精神?如果無,咁又唔似係病喎。

另一方面,有些BB對媽媽的體味特別敏感,例如媽媽轉用新的香水、洗頭水,或是媽媽食過帶有辣味或濃味食物而改變了母乳味道,媽媽最新有沒有轉變?

如果無轉變,BB 又無病徵,對於突然「罷食奶」的BB 來說,「勉強無幸福」的道理是對的。試從BB的角度想一想﹕「把孩子抱近乳房就只是為了食奶嗎?」通常這情況只會維持幾天,我們可嘗試用以下方法去吸引他食奶﹕

1. 增加母嬰的肌膚接觸;
2. 在BB半睡半醒時或安靜清醒時餵哺,切忌在他極之肚餓或大哭時餵哺;
3. 轉換餵哺姿勢;
4. 嘗試邊行走邊餵哺或在輕微搖籃動作中餵哺。若BB 真的暫時不願意吸吮,必須定時擠或泵奶以確保充足的奶量。

若情況持續建議尋求專業指導。

母乳專訊派發地點

Lilypie Kids Birthday tickers

哺乳圍巾,送禮自用皆宜,所有收益撥捐推廣母乳,歡迎選購。

Suzanne
Suzanne 的照片
Member: 1954
Joined: 2011-02-18
我個B就要掃風後先會再飲, 唔知幫唔幫到你

我個B就要掃風後先會再飲, 唔知幫唔幫到你

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?