You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 有無方法再有番人奶

免費索取 育嬰手冊

有無方法再有番人奶


doraemonwing815
doraemonwing815 的照片
Member: 1961
Joined: 2011-02-21
列印版本列印版本

我停左人奶3個月喇, 我想問下有無方法再有番人奶,見到bb濕疹好慘,好想餵番人奶等佢好d.......(保健姑娘話如果餵人奶一定唔會有濕疹)

之前因為用乳墊搞到我皮膚過敏,個胸又紅又腫,又好痕,所以迫於無奈下餵左一個月就停左無餵...而家好後悔自己無餵落去...... 哭泣

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
doraemonwing815, 1)

doraemonwing815,

1) 好多人在完全停止餵奶後,過了一段時間,用手擠奶都有機會再擠得出少許奶水.
2) 要媽媽上奶既訊息,主要黎自乳液排清這訊號,我地腦下垂就會釋出荷爾蒙去造奶.這是一個天生哺乳類動物,身體構造的奇妙之處.如以外物刺激,效果未必每人一樣.
3) 現時的藥物與合成食品充斥,其驗證報告/成效參差不一,甚至副作用亦未必完全如佢地咁講既安全.銷費者在選用時要格外小心.

doraemonwing815
doraemonwing815 的照片
Member: 1961
Joined: 2011-02-21
sorry ar..咁遲先再回覆, 之前睇完你咁講,

sorry ar..咁遲先再回覆, 之前睇完你咁講, 我諗左好耐,又同老公,屋企人商量過, 佢地個個都唔贊成我食藥催人奶, 話晒我都停左人奶成3個半月......

不過我最近一直都有留意我個乳房仲有無人奶, 每日得閒就試下express人奶, express幾下就有少少奶出,唔多, 都係一兩滴, 兩邊乳房都有。 開頭個幾日express出黎既人奶都係偏黃色, 不過呢幾日就開始白色d~
我想知道個d奶究竟係我之前斷奶之前,殘留係個乳房入面的奶or我仲未完完全全斷晒奶呢??

如果我決定食藥催奶, 個d藥有無side effects嫁?會唔會增加患上乳癌的機會嫁??

thanks thanks ><"

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
其實,餵人奶的bb都有可能有濕疹的。因為引起濕疹或皮膚過敏

其實,餵人奶的bb都有可能有濕疹的。因為引起濕疹或皮膚過敏的東西有很多很多,而食物係致敏元之一。與奶粉相比,引起過敏的機會確是較少。
如果bb肯埋身食奶,最好讓他埋身吸食,咁對上奶剌激會好d。若bb已經適應了奶瓶,媽媽可能要學識手擠奶/泵奶,以通知乳房要多造點奶。只要乳房有著持續的訊息,就會多造點奶了。
但由於已停餵一段時間,現在再重新開始適應去餵人奶,不論妳或bb需要付出的精神與努力都要比起初的時候再要多d,要有此心理準備。

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?