You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / bb死都唔肯埋身餵,點算?!

免費索取 育嬰手冊

bb死都唔肯埋身餵,點算?!


Rainbowbi
Rainbowbi 的照片
Member: 1908
Joined: 2011-01-30
列印版本列印版本

我個仔死都唔肯身餵...試過bb勁肚餓,我埋身餵bb得個喊字,仲愈叫愈大聲...無奈要用返奶樽,有冇方法可以提供?
(由兩個月開始因為要返工所以轉樽餵,到而家四個半月,我好想好想bb可以再埋身餵!)

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
沒錯,這可能很困難。有不少寶寶,只要常常抱,便會喊少些,又

沒錯,這可能很困難。有不少寶寶,只要常常抱,便會喊少些,又或者了解下因為什麼喊?可能想找人玩,或到公園行下,或...
如果真的只想吮而媽媽又不在,真的沒辦法。但如果媽媽在,那便可以吮媽媽來滿足了。

Rainbowbi
Rainbowbi 的照片
Member: 1908
Joined: 2011-01-30
我個仔有食奶咀,可以點介?唔俾佢食佢會又喊又叫...我要返

我個仔有食奶咀,可以點介?唔俾佢食佢會又喊又叫...我要返工,其他人就會好難湊........

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
Rainbowbi,

Rainbowbi, 要埋身食翻當然可以啦!要有點耐心,慢慢tum寶寶。以下一些參考方法,可以試試:
1。多抱。不要看輕這樣簡單的方法,是很有效的。如果情況許可,除去衫skin-to-skin每日多次,每次幾個鐘或盡量長些。
2.利用半躺的姿勢餵,媽媽半躺下,寶寶扒在身上,想吃時就吃。媽媽亦可以休息。
3。在寶寶未太餓時餵。或半睡時餵。
4。先餵奶樽,讓寶寶半飽後再埋身,直至吃完。當寶寶太餓時是已不能合作,只想要出奶較易的樽了。
5。減少或不用樽餵,改用杯仔匙仔餵。因為寶寶習慣用樽出奶快又吾使用力,自然吾想埋身。
6。平時不用奶咀

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi Rainbowbi,

先唔好心急,bb習慣咗一個方式,係需要時間同佢轉。我當時都係有一段時間係全泵,但當有長假期,係屋企試多咗,又可以埋身餵到,俾多少少時間bb習慣。

會否因為奶出得太急,所以囝囝食唔到濁親就喊,有些媽媽會先排出少少前奶,再埋身餵。不過bb耐咗無埋身吸啜,可能頭幾次會唔識啜就咬痛你。

希望呢緊的新年假期,你可以埋身餵到~~

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?