You are here討論區 / 6 個月以後寶寶 / bb增重問題

免費索取 育嬰手冊

bb增重問題


charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
列印版本列印版本

真係好唔明, 我個女由4個月12磅左右, 到而家9個月都仲未夠16磅, 一直都係全人奶, 5個月開始加固體, 而家已經可以代到2餐, 每餐都食一個大人碗o既粥, 之後仲有3餐人奶, 一共5餐, 有時仲會加多半餐水果, 但係體重方面一直都冇乜進展, 已經跌出生長線, touch wood佢又真係冇乜病痛, 食得玩得訓得柯得, 但係未識爬, 又未出牙....
睇番轉頭, 唔知同我番工有冇關, 係唔係我食得唔好, 攪到d營養唔夠呢? 個個都叫我唔使擔心, 但係見到佢唔長肉, 做阿媽o既又點會唔擔心呢!? 請問有冇人可以比d專業意見比我??

charlottechy
charlottechy 的照片
Member: 1039
Joined: 2010-04-18
多謝大家o既意見呀,

多謝大家o既意見呀, 可能o個日我放假自己幫個女沖涼見到佢咁"骨感"有d心痛....
根據大家咁講, 我諗我都係唔使心急帶佢睇醫生, 係咪?

heidi
輔導員
heidi 的照片
Member: 102
Joined: 2008-10-22
大家好!增重真是好多人關心的話題。 這裡給大家一個參考:

大家好!增重真是好多人關心的話題。

這裡給大家一個參考:
在頭1-3個月,寶寶的生長很快,到3﹣12個月,生長會減慢,是正常。平均來說,
母乳寶寶大約會在5-6個月時雙倍出生的體重。而到12個月時,平均大約2.5倍出生的體重,長高50%及頭圍增加33%。(1)
即是說,如果寶寶出生時6磅,在六個月時有12磅,在十二個月時有15磅,已是相當的標準了!
參考(1):Nancy Mohrbacher, 2010, Breastfeeding Answers Made Simple, p204, Hale Publishing

lovelyteresa
義工
lovelyteresa 的照片
Member: 582
Joined: 2009-08-20
生長線呢家野,我勸大家都係忘記佢把啦

生長線呢家野,我勸大家都係忘記佢把啦 惡鬼 要知道每個BB都係獨特嘅,只要無病無痛,就唔駛咁在意呢D‘參考’嘅線。
我個女成九個月都唔識爬,十個月識企先開始爬,係倒轉嚟嘅。但醫生無話有問題,我甚至聽過D老人家話有BB係完全唔爬添!
人奶,係最tailormade嘅食物,唔駛擔心自己嘅奶唔夠營養,因為擔心只係會影響自己。反而努力D食多D有營養嘅野(但唔係肥嘅野),比如生果蔬菜同適量嘅飯同肉類,唔好因為KEEP FIT而戒口,瞓多D,放鬆D心情,開懷咁餵,BB同媽咪都會開心同ENJOY好多
我個女食奶都有一排好似人地減肥嘅「平原期」架,但之後佢自己又密密食番多D。其實人奶B好醒嘅,會自我調節食量,做媽咪嘅根本唔駛擔心夠唔夠奶(因為佢地想食多D會食密D,食長D,幾日就可以追番夠奶架喇)
放鬆心情,諗下點食好D,食精D,休息多D,令自己健康D仲好啦!
努力 反眼

母乳專訊派發地點

teresa

steplim
輔導員
steplim 的照片
Member: 847
Joined: 2010-02-02
Hi

Hi charlottechy,

其實生長線係一個參考,是否爸爸媽媽係苗條一族。體重係有增加,只係比較緩慢。我囡囡都試過半年只係增加2-3磅,但最重要係乜病痛,而且食得玩得訓得柯得。

爬真係每個bb都唔同,我囡囡就係唔識爬的一位,當佢開始識得行時(大約13個月),但佢又未有足夠信心行,佢反而會爬過門,再行,我都睇到傻咗。未出牙仔咪仲好,埋身餵,減少d機會咬痛你。而且我囡囡都係十個月出才出仔,唔洗擔心。

媽媽有均衡飲食,一定唔會唔夠營養,而且bb也開始進食固體食物。你可以試下同佢玩多d,等佢肚餓食多d,瞓多d,慢慢就會長肉。

努力加油!!!

母乳專訊派發地點

好開心,係餵奶的路上給我好多次唔同的機會,有單胎,有孖胎,有順利,有麻煩,有全埋身,有全泵,令我可以能體會到不同奶媽的辛酸。

第一胎,餵到囡囡三歲,在三歲生日那天自然離乳。第二胎係龍鳳胎,初頭5個月係一齊餵的全埋身,但返了工後,細孖唔要埋身,只好轉全泵,又係另一種的體驗。唔知第二胎可以餵到幾耐。

同大家一齊努力!!

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
charlottechy, 妳BB 4個月大就有12

charlottechy,

妳BB 4個月大就有12 磅,相信當時妳都一定好自豪吧.
現在也明白妳擔心的所為何事.
有姑娘講過,有部份BB 因為早期生長快,到左一段時間就會慢番落黎.

其實,BB既生長,真係有時快D,有時又慢D.BB 依家未出牙都吾算係吾正常既.
至於吾識轉身,亦同媽媽返左工,少人同佢玩,又或者著衫多左有關既.
我仔仔以前5個月大時係會自己轉身,但係到左6個月時天氣凍好多,著多左衫,竟然有一排吾識轉身啊. 討厭

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?