You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / bb厭奶嗎?

免費索取 育嬰手冊

bb厭奶嗎?


szeka
義工
szeka 的照片
Member: 1073
Joined: 2010-05-01
列印版本列印版本

bb3個月了, 一直全人奶, 日頭我返工交我亞媽湊,有時bb爸爸返晏就佢會餵一餐.bb 在我返工初時用樽勁掙扎,後來已ok. 近日佢地餵bb又再出現bb扭唔肯食的情況, 會大哭大叫, 擰面拗腰.....佢地好擔心, 尤期佢地知我泵奶泵得好辛苦, 於是好想bb食晒唔好蹝.
奶咀用chuchu十字,也有用nuk軟硬都用齊, 一餐搵幾個, 紗巾都用幾條.
晚上我接bb埋身餵又都冇之前咁好,食5mins就擰開周圍望,再要佢食就喊.半夜同朝上兩餐佢瞓著食就ok. 一日埋身食4餐, 咁佢算是厭奶嗎 ?
bb之前一直食3-4安, 最多試過食到5安, 我亞媽好開心, 諗住可以餵到bb乙肥d.而家3安都食唔晒, 試過只食1安
佢地好徬徨, 好擔心. 但係我就未見過呢個情形, 我可以點幫佢地 ?

母乳專訊派發地點

szeka

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
這個月數的BB,好多時候會因為條頸仔有力,響食奶時,一受其

這個月數的BB,好多時候會因為條頸仔有力,響食奶時,一受其他聲音吸引,就八卦要去睇,忘記要食奶.
1)盡量俾個清靜環境佢食奶.
2)有BB 真係吾鐘意食冰過既奶,如果係咁,試下食D未結過冰既奶佢飲,睇下有無改善.
3)亦有D BB 好硬頸,點都吾食奶樽裡面既奶.故此當媽媽出現時,佢地又會食得勤密好多黎補數.

jasmin
義工
jasmin 的照片
Member: 1583
Joined: 2010-10-26
I have the same problem wit

I have the same problem wit my 3.5 month baby girl as well. She is now taking 6 OZ for each meal (day time). But since this week, she only take 4.5 OZ in day time while I am working. But she is eating very good at night time while I breastfeed her by myself. Is my baby also 厭奶? Any my mum said she bits the 奶咀, not sure whether her teeth start growing?

母乳專訊派發地點

Jasmin

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?