You are here討論區 / 3 - 5 個月寶寶 / 病咗? 猛長期? 定係出牙影響?

免費索取 育嬰手冊

病咗? 猛長期? 定係出牙影響?


Kay Jeong
Kay Jeong 的照片
Member: 1300
Joined: 2010-07-21
列印版本列印版本

BB 而家 5個月 1週大, 一直都係全母乳.
上星期日佢突然發燒, 睇醫生食咗退燒又冇乜事喇~ 醫生睇過佢耳鼻喉肺都冇事, 大小便又正常, 但佢估計多數係感冒喎~ 我只係餵咗 2次藥俾 BB, 冇食晒醫生開嗰 3日藥, 而家又有少少擔心 BB 會唔會真係感冒而未清晒呢?
自從發燒之後 BB 就瞓得唔好, 每次最耐只可以瞓 2個鐘就醒, 日間醒咗喺度扭計好似想食奶咁, 但餵佢食 1, 2 分鐘就離口, 撩佢會玩一陣之後又典嚟典去, 放低佢又喊. 以前佢夜晚係 11, 12點左右瞓到第二朝 5, 6點, 而家每晚要起身餵佢 3, 4次 (好在佢食完又瞓返 講錯說話了 ) 唔知會唔會係猛長期呢?
仲有呢, BB 最近出咗牙仔喇~ 我本來想等佢 6個月之後先加固體食物, 不過佢啲牙肉可能好唔舒服, 成日食手指, 手抓到啲乜都放入口, 咁可唔可以俾牙仔餅佢食呢?
懷疑 好擔心呀~ 到底我應該餵藥, 餵奶, 定餵固體呀?

洋洋媽
洋洋媽 的照片
Member: 9
Joined: 2008-07-07
睇黎妳BB

睇黎妳BB 係出牙吾舒服既情況居多喇.加上有D發燒,個人興興地咁,咪會忟D囉.
如果BB發燒,佢會口渴,所以咪成日想食奶囉.
應付出牙既問題,可以將D牙膠雪得凍凍地,俾BB咬下,佢會舒服D架.

捐款支持香港母乳育嬰協會

香港母乳育嬰協會乃本港註冊非牟利機構,推廣工作全賴公眾人士捐助及會員會費,請捐助我們,本會所簽發收據可用作退稅之用。詳情請看愛心捐助

免責聲明

本會並非專業資詢機構,僅為互助及推廣組織。鑑於本會職能,本網站內所提供的資訊僅應作為一般教育及參考用途,如有任何醫療問題或事故而引起的一切法律訴訟,本網站一概不負責。如果你有任何醫療問題,應向自己的醫生面對面查詢,而不應單倚賴本網站提供的資料。

加入我們

愛心捐助

捐助我們

義賣餵奶巾

哺乳圍巾,所有收益撥作宣傳母乳

下載母乳育嬰專訊季刊

下載母乳育嬰專訊季刊

為甚麼母乳最好?

為甚麼母乳最好?